honnings88 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Siden vi har hatt så flaks med været de siste dagene har jeg brukt tiden på og pusle med min og venners biler. Har jo etter en del lesing her inne blitt ganske hekta, og er bitt av basillen. Det har hvertfall kontoen fått erfare... Slenger ut noen bilder: BMW 316iA touring Bilen er vasket med NXT såpe og waxet med NXT Wax. BMW 523iA Detter er en kompis sin bil, den var ikke vasket på en stund, og lengtet sårt etter bilpleie... Følgende ble brukt: Prickbort avfetting Gritguard vaskebøtte NXT Såpe Wash Mitt og MG microfiber vaskehanske Water magnet MG All wheel Cleaner MG felgbørste OXO ergonomix tirebrush Pinnacle poly clay MG DC paint cleaner MG Scratch X MG DC Polish MG NXT Wax MG microfiberkluter MG Polish applicator MG Speed detailer MG GC leather cleaner Brukte også noe vinyl vask fra bensinstsjon og noe på dekkene men husker ikke hva de heter. Var sikkert noen andre ting også men mister fort oversikten;) Felgene var greit skitne, sprayet på All wheel cleaner og spylte av med høytrykk etter noen minutter, felgene var fortsatt svarte... BMW X3 2.0D Så kom en annen kompis innom, bilen ble bare vasket for tiden var knapp. Men det ble jo definitvt mye bedre... FØR ETTER CLAY Har funnet ut at clay fungerer veldig effektivt på inngrodde felger. Skal hente nye bilen på Torsdag så da måtte vinterfelgene taes først, kan ikke sette dem skitne på ny bil... Dette var en av de bedre felgene: FØR ETTER Vet at ikke hele felgen er rein, men skal vaske den på baksiden i morra. Satt inne og clayet felgene da jeg tok bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får bildene til å bli vist i tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Du kopierer linken nederst til høyre på photobucket, der det står IMG Code - Forums & Bulletin Boards. Da ser det sånn ut når du limer det inn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Det ble litt bedre ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Siden jeg har fått foamgun omsider måtte jeg vaske over bilene. Muttern har vært på fjellet mens jeg var i østerrike (der jeg presterte og brekke håndleddet på afterski, så alt dette arbeidet er gjort med gipset arm...) Fikk ikke noe godt etter bilde. Men bilen ble hvertfall MYE bedre... Har polert panseret så vannet bare renner av, helt nydelig å se på:) Bedre bilder kommer. Siden nye bilen hadde kommet måtte den midlertidige selges, benyttet anledningen til å teste foamgun for første gang. Morsomt med skum:) Bilen ble solgt 1 time etterpå;) Hentet ny BMW X3 2.0D på Mandag, allerede i dag måtte den vaskes for første gang... Litt mørkt å ta bilde nå, skal ta noen kule bilder når solen titter frem igjen. Bilen står på felgene som er rengjort lenger opp i tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Her er forresten bilder av den første bilen jeg polerte etter å ha begynt lesing på dette forumet. 7 år gammel bil uten metallic lakk... Brukte da kun DC Polish og Turtle Wax voks (fy fy, var tidlig på lese stadiet...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Dette så meget bra ut :D Må si du liker Bmw, hehe. Eller de liker deg rettere sagt! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Må si du liker Bmw, hehe. Eller de liker deg rettere sagt! Skal ikke nekte for det nei;) Tror de har begynt å like meg bedre også i det siste. Mere bilpleie og mindre råkjøring... Kjempe fornøyd med pakkene jeg får fra deg pirex:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg