Gå til innhold

Tsbusa: BMW E28 520i -> M535i og Turbo...?

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naais!

Ikke kjøp ting usett folkens. Stolene jeg handlet var eldre enn på bildet over, og ikke særlig pene. Den ene stolen var veldig slitt, men er bare å trekke om. Og de var faktisk røde og ikke blå alikavell;D Skal komme med bilder senere.

Har btw vært å sett på en veteran jeg funderer å kjøpe idag også.. Stikkord på den er; Skamsenk, og 20" Chrome, og moldestuket.com MAO; Jeg funderer på en digg cruisebil!:D

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Var du der også eller? Så alle store-brødrene dine iallefall. Snakka litt med Tore også. Vet ikke hvordan du ser ut jeg:P

hehe. var ikke der jeg nei:/ er på utplasseing på straumsnes så kom meg ikke dit..

er vel ganske lik de to brødrene der..:P

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er stolene, de ser fryktelige ut, men de er bare sykt møkkete, da de sto i en bil uten frontrute:S De må trekkest om etterhvert.

DSC01500.jpg

DSC01501.jpg

Og som dere ser, er dem langt ifra lik som det bildet jeg viste. Det er "Fighter" modellen, men noen år eldre ::)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fydda.. Håper ikke du betalte så mye for dem..

Ikke så ille mye, men sikkert nok i andres øyne. Skal kjøpe nye orginale Sparco trekk, samt få montert nytt ionnerlag og gjøre de djupere. Skal få en salmaker til å gjøre det. Men idag ble de montert i bilen, sveisa og laga rammer osv så jeg kunne bruke de orginale skinnene osv, ble veldig bra. Bilder og slikt kommer imorgen! :)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble da igår gjort noe "fornuftig".

Sveiste og lagde rammer til sparco stolene, slik at dem skulle passe på de orginale BMW skinnene osv. Og jeg synes det ble veldig bra! Sveiste også sperre, må jo ha det litt artig med det gamle drivverket før at det skal byttest ut 8)

Her kommer noen bilder, med litt beskrivelse;

DSC01505.jpg

Oppmåling av jern her, for å se hvor hullene til boltene skal være, samt lengden på "brakettene". Ser litt av min gode venn Anders der.

DSC01506.jpg

Her er den første rammen/braketten ferdig sveist og montert på de orginale skinnene. Gjorde det slik for at det skal være lettest mulig og ta inn og ut setene, uten å måtte å drive å kappe å slikt, bare rett å slett bare å skru ut 4 bolter, og da er setet løst ifra rammen sin. Dere ser kanskje at jernene er litt "skakke", men det gjorde ikke noe utslag på setet, da de borrede hullene er overrens slik at allt blir rett.

DSC01507.jpg

Her ser dere hvor fin den gamle førerstolen var, knekt på den ene siden, så man satt mer i passasjer stolen enn i førerstolen..

DSC01508.jpg

Passasjer stolen er montert som dere ser, og jeg har begynt på førersiden.

DSC01509.jpg

Passasjer siden, fikk den mest slitte stolen, og jeg må si IGJEN, at de skal trekkest opp på nytt osv! Så ikke vær redde for at det kommer til å se slik ut:P

DSC01510.jpg

Og vips, etterhvert var begge stolene isatt, og allt er kompakt og fint, rygg vippen fungerer, og skinnene fungerer.

DSC01511.jpg

Bakfra. Får skaffe noen 4-punkts belter etterhvert, som kommer til å brukest på bane. Men dette er lenge til.

DSC01512.jpg

Ser tøffere ut, og det er diggere å kjøre sleng nå 8)

DSC01513.jpg

Etter at stolene var montert, skulle jeg sveise sperre....:) Som dere ser, så har mine gode venn kjedet seg med elektro teip bakpå bakluka mi... hmm.

DSC01514.jpg

Før sveisen.. Glemte å ta etter sveisen, var vel for gira på å kjøre da 8)

Mer kommer! Og hva neste som skal gjørest er jeg usikker på, men det er vel på tide å begynne å ta noe av rusten kanskje...

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grom bil! skjedd noe i det siste? angrer nå litt på at jeg ikke kjøpte en 7er (e23?) med m535 motor jeg ble tilbudt...:(

hehe, men var litt jalla "röstlagning" på den, på innerskjermen var det et slags mykt felt av en form for gummi eller silikon med lakk over... -kunne sikkert skjære rett igjennom med tapetkniv og se ned på forhjulet!

men den gikk styggbra, det skal den ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd så mye.. Mennesket er tørstere enn bilen, og da blir den stående rolig i helgene:P Får heller ikke gjort så fryktelig mye mer enda heller, må kanskje ha den som bruksbil noen dager fremmover snart, pga jeg har muligens selgt bruksbilen nå. (Stasjonsvogna). Og da må jeg bruke E28'n litt, frem til jeg får kjøpt ny bruksbil, samt sendt ordre på en Skyline, men så ordner det seg:)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops.. Da var vel en ny bil kjøpt og, eller holdt av, jeg reiser til oslo på lørdag å henter den.. En 87mod M535i... Svart M Skinninteriør ++

Blir stas, er litt som skal gjørest med den å.. Kaanskje det blir tråd om den og, men dette blir uansett den nye bruksbilen, da jeg har solgt e34'en, den blir hentet av en fra sandnes neste uke.

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider