martinsen-lyd Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 åssen er det og kjøre ms på auto mod så det er kun og montere en bredbåndslamda og køre uten og sette opp oppsettet? så man kan justere den inn seinere! går dette ann eller er jeg på jordet?:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 åssen er det og kjøre ms på auto mod så det er kun og montere en bredbåndslamda og køre uten og sette opp oppsettet? så man kan justere den inn seinere! går dette ann eller er jeg på jordet?:spin Det finnes en autotune funksjon ja, som justerer blandinga automatisk etter en tabell den bruker som mål.. Autotune trenger bredbandslambda for å funke. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 er det no anna den trenger? noen som veit åssen det er og kjøre på autotune ei stønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Du trenger ikke noe annet enn en wb lambda nei. Funker fint den, kjørte rundt med autotune i hele sommer jeg. Sjekk MSx/Extra EFI :: View topic - how to start autotune? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg