Gå til innhold

Hvilke dyser til min 230fk fra jegs?

Ranger emnet

454Chevelle

Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe chipp lagd for oppsett for større dyser og LMM, vikingchip har dette New Page 1

til dyser så bruker folk såkalte 968ere, bosch nr. BOS/0 280 155 968

til turbo trur eg nok du kan velge og vrake litt, men 16T, 18T og 19T er jo noen valg.

Den BTR som du har funnet, funker sikkert den, bare den holder på trykket så går det bra.

LMMen lager du selv av den som du har, tar og river opp den som du har og setter den i ett 3" rør.

men alt dette står rundt om på volvo forumet, bare til å søke litt;)

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe chipp lagd for oppsett for større dyser og LMM, vikingchip har dette New Page 1

til dyser så bruker folk såkalte 968ere, bosch nr. BOS/0 280 155 968

til turbo trur eg nok du kan velge og vrake litt, men 16T, 18T og 19T er jo noen valg.

Den BTR som du har funnet, funker sikkert den, bare den holder på trykket så går det bra.

LMMen lager du selv av den som du har, tar og river opp den som du har og setter den i ett 3" rør.

men alt dette står rundt om på volvo forumet, bare til å søke litt;)

jææævla sykemeldte helvette!!!...

xD

komma deg på jobb nå Ole...:D

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingchip har spesialchip mappet for 3" LMM og dyser som gir 465 cc/min, derfor er det greit å holde seg til denne dysestørrelsen.

Når det gjelder bensintrykkregulator ville jeg valgt en som du kan lese av i bar slik at du slipper å regne om hele tiden. Det viktigste er å få justert opp bensintrykket hvis dysene krever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider