kimmi89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 spiller greit å de der hehe :p Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg merker att det er noe som rister hvertfall ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 så fint ut, men det ser ut som en voldtekt av kondensatoren med alle di kablene, Hva med feite kabler inn i kondensatoren og ut i et fordelings-stykke? slipper man ørten kabler synelige rundt kondensatoren Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Alt er faktisk bygd om i dag. ble veldig mye bedre. skal legge ut bilde :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Her kommer ett bilde. skal vel prøve og ta ett til. Men har hvertfall bygd en plate (kappet til) og trukket med svart stoff. denne står skrått. så er forsterkere plassert på denne. Jeg ble fornøyd hvertfall :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 kablene på bilde over er ikke helt satt som de gjør nå. Dette var rett etter att jeg hadde fått det på plass. er seff justert så ting er symetrisk hehe... ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Ser noe likhet her:P Men hvordan spiller de hos deg? bra dybde på bassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Slik jeg har forstått det, er Red Top best egnet til startbatteri, mens Yellow Top er bedre til å levere strøm kontinuerlig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Cerwin_ skrev: Ser noe likhet her:P Men hvordan spiller de hos deg? bra dybde på bassen? FETT det der da :) Ja jeg syns de spåiller bra. Syns de egentlig spiller bedre mørkt. Og de mørke laaange bassene er en god følelse i hele kroppen hehe.. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Skjedd noe mere her da? grom bil btw:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg