Gå til innhold

Prosjekt i Golf GTI

Ranger emnet


Matchbox 4

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trekke ja.. hehe. det var lettere sagt enn gjort. Men den er trukket. Og det ble bra. Hvertfall til og være første gang. trukket i grønt. Skal komme bile. vil bare ikke legge ut noe før jeg har kommet litt lenger :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke alcantara. det kan jeg jo røpe. Og en annen ting jeg forsto var att det var ett stort PLUSS att det var tøybart i alle rettninger. :)Hmm jeg kan vel ikke si helt hva slags stoff. men det er litt fløyelsaktig :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var spiller på plass i bilen. :)

audioVox. koster ca 5 lapper og er meget brukervenlig med nok av menyer og knapper osv. Er eksremt fornøyd etter mye testing av forskjellige spillere. Pris å kvalitet så denne får terningkast 5.

 

DSC00495.JPG

 

Hmm. tror det er en ufo i bagasjerommet. begynner og ta form bak der. Her er ett bilde som ikkke røper for mye enda :)

 

DSC004941.JPG

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har det gått litt tid. Jeg har fått gjort mye. Satt inn Dynabel komsett i alle dører og jeg har lakkert frontfanger. Igjen. Sort nede. Kommer bilde av det også. Samt ett night shott av bilen.

er fortsatt litt løre tråder. men har fått inn en Dynabel 1,5 farad kondensator også. Hjalp en del. og strukket 25mm kaBEL TIL STRØM OG JORD.

 

DSC005091.JPG

 

DSC00508.JPG

 

DSC00502.JPG

 

DSC00498.JPG

 

DSC005111.JPG

 

DSC00496.JPG

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble du fornøyd med dynabel frontsettet?

 

Satt inn det i passaten jeg eide for en liten stund siden, ble meget skuffet. Låt dårligere enn orginal elementene som var i døra.. :)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit du hva? det skal jeg være litt enig i... Men har fått justert og klødd meg litt i hode ang det der. oG DET KOMMER HELT ANN PÅ hvordan du stiller det inn.. Jeg satte forsterkerene på halv guffe. og viktig og sette på high pass filteret på forsterkeren om du har det. så stilte jeg inn via spilleren. da ble det ganske så bra :) mye renere og bedre lyd. Skal jeg ha noe som spiller høyere så må jeg nok bytte elementer til noe vassere. men til prisen duger de i massevis. Men instillinger er som sagt 100% viktig. PRØV DET :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter den dagen jeg satte allt inn, og kuka med å stille det inn og allt det der for å få lyd som er litterann dårligere enn orginale høytalerne så gjorde jeg det ganske enkelt.

 

Bilen vart solgt:P

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår