jantore Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Er tofelts der det skjedde, er vell insnauring ca 50-100 meter ovafor der det smalt. Bilen ble slynget over i motsatt kjørefelt etter møtet med lastebilen. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Og det stemmer at dette var den samme bilen som Kenneth Moen kjørte på Våler, men det var den nye eieren som sto for denne bragden. Må ha vært en skikkelig utavsegsjælopplevelse! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Satan! det der er snakk om englevakt ja! skulle ikke tro det var noe som helst igjen av verken sjåfør eller passasjeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 min personlige mening er vel at han som kjørte den fete S2000 der ALDRI skulle hatt en sånn bil, eller lappen for den saksskjyld. man kjører da rettog slett ikke forbi når det er dobble sperrelinjer! det er da en grunn til at det er de linjene der, vil nå jeg tro, jeg vet også godt at jeg ikke kan kjøre bil,men faen heller, jeg vet da godt at man ikke skal kjøreforbi der!! men det er faen meg bra at de overlevde, tror ikke de får sånn englevakt neste gang........han kan vel heller ikke regne med medhold fra noe forsikringsselskap heller, og det er vel lenge til vi ser han bak rattet igjen...... men, men kjipt er det altid når det smeller som her...... Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by ehrnst min personlige mening er vel at han som kjørte den fete S2000 der ALDRI skulle hatt en sånn bil, eller lappen for den saksskjyld. man kjører da rettog slett ikke forbi når det er dobble sperrelinjer! det er da en grunn til at det er de linjene der, vil nå jeg tro, jeg vet også godt at jeg ikke kan kjøre bil,men faen heller, jeg vet da godt at man ikke skal kjøreforbi der!! men det er faen meg bra at de overlevde, tror ikke de får sånn englevakt neste gang........han kan vel heller ikke regne med medhold fra noe forsikringsselskap heller, og det er vel lenge til vi ser han bak rattet igjen...... men, men kjipt er det altid når det smeller som her...... Du har ikke lest hele tråden, har du? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Litt polish så er bilen god som ny og klar for nye forbikjøringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Litt polish så er bilen god som ny og klar for nye forbikjøringer. Ja, Honda er jo så driftsikker ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by ehrnst min personlige mening er vel at han som kjørte den fete S2000 der ALDRI skulle hatt en sånn bil, eller lappen for den saksskjyld. man kjører da rettog slett ikke forbi når det er dobble sperrelinjer! det er da en grunn til at det er de linjene der, vil nå jeg tro, jeg vet også godt at jeg ikke kan kjøre bil,men faen heller, jeg vet da godt at man ikke skal kjøreforbi der!! men det er faen meg bra at de overlevde, tror ikke de får sånn englevakt neste gang........han kan vel heller ikke regne med medhold fra noe forsikringsselskap heller, og det er vel lenge til vi ser han bak rattet igjen...... men, men kjipt er det altid når det smeller som her...... Altså, der det er dobble sperrelinjer langs den veien er det pga. at det er midtrabter der, det kan jo hende at han hadde kjørt forbi etter en midtrabat! og da er det plutselig ikke så ille lengre! Tenk deg om før du åpner kjeften! Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 ja det kan jo hende, men det er vel ingen av oss som veit hele histotien, eller?? men, men.....bøyer meg i støvet og inrømmer at jeg ikke skulle ha skrevet det, når jeg egentlig ikke veit hva som egentlig skjedde :confused: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Uansett ser det ut som om King Kong har brukt bilen som rullebrett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Uansett ser det ut som om King Kong har brukt bilen som rullebrett. Haha. Genialt. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Må si jeg synes det er rart at en post om englevakt i S2000 kan utspore til å finne ut hvor bra BMW er, og hvorvidt Z3 er basert på ren 3-serie eller ei..... Så forøvrig dette i avisen på fredag eller Lørdag, da Kenneth ville vise hvor den gamle bilen hans havnet.... nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Men så var det visst ikke gamlebilen til Kenneth allikevel... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by FSR Men så var det visst ikke gamlebilen til Kenneth allikevel... Svarte FSR, jeg mister alltid den turen min ;( Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 hehe se i Se og Hør Weekend!!!! Bildet er der!! liten reportasje.... Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg