Gå til innhold

Trenger hjelp! Får ikke lade trykk. a4 1.8T 1996

Ranger emnet

Snow4Fun

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte bilen for en måned siden og jeg syntes i starten at den ikke gikk som 150hk. Så jeg dro til johan og skulle chippe bilen. han satt i en 202 hesters chip, men hjalp ingenting. Vi styra å ordna, feilsøkte og fant ingenting.

Får ikke opp noen feilkoder og bilen går som ei klokke. skjekket på bar meteret at bilen lader max 0,1Bar.

Johan tror det kan være wastegaten. staget eller noe. jeg kan ikke tenke meg noe annet. alle følere osv er helt fine. nappet også av en slange som skal gjøre at bilen kjører på fullt ladetrykk. men skjer ikke noe da heller.

Kan noen hjelpe meg litt? er dritt lei av å ha turbo uten trykk :P tilfeldigvis ingen som har en wg liggende?

På forhånd takk. Christer

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wg kan du plukke av, og trykke på for å kjenne om fjæra sitter fast. Er lett, trenger bare en sånn derre "slangetrekker".. 7-8mm fleksibel skruhjærn. Så får du det til uten å plukke ut radiator ;)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Om du åpner panser, stiller deg på h.s. av motorrommet og ser ned, så ser du wesgate. Du må av med innsuget, men det er ikke no særlig vanskelig. Kan være noen sånne "engangsklemmer" på slangene, men det får du kjøpt hos biltema for 20 spenn. Bare se hvor store de er omtrendt, så er det ikke noe problem. Bare du kjøper sånne som du skrur sammen til de blir stramme. Jeg plukka ut wesgate på 10 min. Er ikke no hodebry, ta det fra hværandre og sett sammen =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider