blixanio Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 var du i sandefjord lørdag 3 aug? jeg synes at jeg så rs2en din stod parkert på hjertnes idag.. uansett så var det en lik en. så også en rå grå audi coupe med en svææær spoiler. bra lyd på den.. en s2 kanskje? så ikke nært på den for den kjørte fort forbi Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 er vel en god del blåe rs2`er i norge da :) og ryktene sier at han var på våler og rulla med golfen i dag ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Jeg kan bekrefte at RS2 rulla på våler i dag. var der sammen med han og noen andre kompiser+ resten av audi vw gjengen da..... Rs2 kjørte (golfen) på sliks, etter 2. runden kom rumpa, kontran tok tak og bilen rulla, litt for bra dekk. det er foreviget på film.... det gikk bra med både fører og pasasjer. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 å..javel men jeg måtte sjekke for skiltet begynte med CE noe som RS2 også har.. den har også røde bremser skiver.. noe som RS2 også har! samme felger... har sammenligna den med bildet av rs2 sin som ligger på salg-forumet.. uansett.. den var rå :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Originally posted by OleC Jeg kan bekrefte at RS2 rulla på våler i dag. var der sammen med han og noen andre kompiser+ resten av audi vw gjengen da..... Rs2 kjørte (golfen) på sliks, etter 2. runden kom rumpa, kontran tok tak og bilen rulla, litt for bra dekk. det er foreviget på film.... det gikk bra med både fører og pasasjer. Filmen finnes tilgjengelig eller? Bra alt gikk bra da... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Originally posted by thoos å..javel men jeg måtte sjekke for skiltet begynte med CE noe som RS2 også har.. den har også røde bremser skiver.. noe som RS2 også har! samme felger... har sammenligna den med bildet av rs2 sin som ligger på salg-forumet.. uansett.. den var rå :) Du tenker gjerne på røde calipere, noe som er orginalt på alle rs2`er (Porsche bremser). CE på skiltet er og svært vanlig på spesielle VW/Audier da det er stor interesse for vag på skedsmokorset der CE kommer fra. Har hørt om at folk fra andre deler av landet stikker dit ved nyregistrering av VAG bare for å CE på skiltet. Men det vet vel de lokale heltene bedre enn meg... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 jasså.. greit å vite :) men jeg måtte sjekke her på forumet om det var rs2 sin eller ei. for en så rå bil ekke vanlig her i sfj.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Tror det er veldig mange RS2'er med CE skilter. Det er nemlig ikke alle stedene man fikk registrert RS2 med grønne skilter pga at den egentlig hadde for lav totalvekt for å bli godkjent som vare. Men det var morro å take med Golf'en. bare synd det skjedde litt så tidlig. Jeg rakk jo ikke prøve den engang. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Hallo litt sendt svar fra meg siden du har fått svar. RS2'n sto hjemme den var på Våler å rulla med Golfen jeg. Det var ikke noe gøy hva skal jeg kjøre med nå liksom :) Det satt for godt med slics. Vet ikke helt når filmen blir lagt ut men i løpet av uka må vi vel få til noe. Skal snakke med noen som kan legge den ut Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg