Gå til innhold

Jording til dynamo g60, og frontmontert cooler

Ranger emnet

SpAyder

Anbefalte innlegg

Den lille blå er ikke jording, men kommer fra diodebrua i dynamoen, og gir strøm til ladelampa.

Når det gjelder rør og bend til IC, kommer det an på hvilken IC du velger, og hvilket utblås du skal bruke på laderen.

Du kan jo se litt på bildene i tråden min, så ser du hvordan jeg har gjort det.

Det enkleste er Rallye utblås og Rallye IC.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki da kommer kansje et litt dumt spørsmål, hvor er jordingskabelen da?

nei fant en intercooler på ebay som eg har bestillt , tenkte å sette den på og sånt først å tilpasse rør og sånt etterpå. Var bare om noen hadde noe lunde peiling på hva grader ca rørene skal være... Det meste av rette rør får eg laget på jobben,samme med festebraketter også. Men lurte litt på hva det rally utblås tingen er godt for? å vill eg merke noe mer effektøkning med større intercooler på g-60 motorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki da kommer kansje et litt dumt spørsmål, hvor er jordingskabelen da?

nei fant en intercooler på ebay som eg har bestillt , tenkte å sette den på og sånt først å tilpasse rør og sånt etterpå. Var bare om noen hadde noe lunde peiling på hva grader ca rørene skal være... Det meste av rette rør får eg laget på jobben,samme med festebraketter også. Men lurte litt på hva det rally utblås tingen er godt for? å vill eg merke noe mer effektøkning med større intercooler på g-60 motorene?

Rallye utblås er sitter på f.eks golf golf rallye som har frontmontert intercooler orginalt. Den har ikke den sorte lydemperboksen du ser corrado g60 har orginalt, den kan også ha en tendens til å lekke.

Men den cooleren du har kjøpt på ebay, hvordan ser den ut inni?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider