krest Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hei skal på EU kontroll med bilen om ikke så allt for lenge.. og i den anledning trenger jeg en katalysator. Har lett litt men ikke funnet noen ;( Noen som har en aning om hvor noe slikt kan oppdrives? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj-IceMan Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 får jo kjøpt universal katalysator. det bruker jeg og det funka fint på min bil når jeg var på EU kontroll. koster fra 8-900kr på biltema. (kjøpte den de hadde på bilextra jeg. kosta vel 1500kr eller.no) Siter - 98 model Audi A6 1.8T - 97 model Hyundai Sonata GLS 16V (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 får jo kjøpt universal katalysator. det bruker jeg og det funka fint på min bil når jeg var på EU kontroll. koster fra 8-900kr på biltema. (kjøpte den de hadde på bilextra jeg. kosta vel 1500kr eller.no) Lurer på den biltemasaken :D Biltema Norge må vell ha den ettersom jeg har 2.8 slagvolum. Hvordan er det med å feste disse? bare sette de på en random plass eller? Litt usikker siden det ikke var jeg som dro ut den katten som sto på bilen. Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Katten skal stå så nærme motoren som mulig, den fra biltema er god nok, du bruker den bare til kontrollen likevel.. Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Katten skal stå så nærme motoren som mulig, den fra biltema er god nok, du bruker den bare til kontrollen likevel.. Hehe YES :D Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Eller, så har de jo påbudt pristak på ting som katalysator i USA. Max 100dollar for OEM erstatning om jeg ikke husker feil. Og sjelden mye mer for sports/racing-kat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg