Colour Concept Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Jeg ble stoppet i teknisk kontroll og fyren lurte på om bil var senket, jeg kunne ikke lyge for bak meg stod en annen Golf som så ut som en Offroad utgave ved siden av min. Selfølgelig har duden jeg kjøpte bilen hos "mistet" paprirene på senkesettet som er montert. Så det ble mangellapp på fjærer og dekk, enda det var de dekkene som bilen er typegodkjent med 195/50 15. (Vinterdekk). Så nå må jeg kjøpe nye fjærer, og når jeg først må bytte tar jeg demperene også. Har noen erfaringer med autospar sine sett? og finnes det noen andre rimelige sett som er bra? Noen etterlyste bilder av Golfen, og ja det er vinterhjulene som står på. Sommer bruker den Azev A 17" med 4 lag svart isolasjonstape Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Har ikke erfaringer med autospar sine sett, men prisen må vell si noe om kvaliteten, men vet du hvilke produsent som har levert de fjørene? Det er nok mulig å få tak i nye papirer, finn ut produsenten og så leser du av nr på fjørene så får du papirer på de..... visst du ikke har bestem deg for å kjøpe alt nytt... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Kjøpte te INXX sett av Autospar for en tid tilbake, ikke hatt noen problemer med det.. Settet er stivt å kjøre på, synes det er deiligast! Skal ikke krenge vettu.. he he.. Men de har mye rart på autospar, pass på! Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 men er det lett å skifte? Må man ha spesialverktøy for det? syntes jeg har lest noe om en spesialgreie for støtdemperne? Når jeg skal bytte skal jeg ta mange bilder å lage en HOW TO side på nettet. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Colour Concept men er det lett å skifte? Må man ha spesialverktøy for det? syntes jeg har lest noe om en spesialgreie for støtdemperne? Når jeg skal bytte skal jeg ta mange bilder å lage en HOW TO side på nettet. Med dette spesialverktøyet gjør det saken mye lettere, men er ikke umulig for den grunn, treng bare litt oppfinnsomhet og litt verktøy tilgjengelig... Eneste som er problemet er at du må ha en pipe som er stor nok plass til i midten til at du får en un-bracko bits el nøkkel inni den samtidig som du holder pipen igjen med en tang og skrur meg un-brackoen eller omvendt...... også må du når du skal ha av selve fjæren en spis nebbtang til å løsne øverste skåle somfjæren ligger ... noe mer? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Kan vel kanskje være greit med fjærklemmer også, så en slipper å få fjæra i hundre å ørten midt i magan.. Du må også flytte over noen deler fra den gamledemperen, gummi ol. VIKTIG! Du får også løsna å stramma mutteren på framdelene uten noe stor fantasi, bruk mutter trekker! Funker som gull! Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Med dette spesialverktøyet gjør det saken mye lettere, men er ikke umulig for den grunn, treng bare litt oppfinnsomhet og litt verktøy tilgjengelig... Eneste som er problemet er at du må ha en pipe som er stor nok plass til i midten til at du får en un-bracko bits el nøkkel inni den samtidig som du holder pipen igjen med en tang og skrur meg un-brackoen eller omvendt...... også må du når du skal ha av selve fjæren en spis nebbtang til å løsne øverste skåle somfjæren ligger ... noe mer? mvh Hehe.... Dette vet du alt om ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jepps :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Har Autospar sitt 40/40 sett på Golfen min! Er veldig stivt, men det liker ivertfall jeg, har hatt det nå i 7mnd å ingen problemer sålangt. Eneste problemet har vært subbing, men det kommer av at jeg har brukt 215/40-16 på dekk. Man får selvsagt hva man betaler for, men tror at settene til Autospar klarer seg godt, så lenge du ikke skal kjøre rally e.l. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 har selv 60\60 mm senkesett med dempere som jeg kjøpte av autospar, tror merke er AP Sportsfahrwerke. Jeg har ikke hatt noen problemer med de enda(6mnd siden jeg monterte det). Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg