Gå til innhold

Spørsmål om audi 100 2.8 Q

Ranger emnet

(Stian)

Anbefalte innlegg

Hallo

Har akuratt kjøpt meg audi 100 2.8 Q (1994) men har merket når jeg drar på i første så er det akuratt som den rykker på ca 4000 rpm. akuratt som den mister motorkraften som om man begynner å spinne med en bil med antispinn. har merket det litt på andre gir å. Men det er ikke altid dette skjer på noen av girene. Testet den også på tredje eller fjerde gir å. Da dro jeg den til ca 6500 rpm men då er det vel turtallsperre som kobler inn. noen som vet ka dette kan være for noe?

Så e det en slags ulelyd når man kjører, noe som er normalt siden det er quattro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Har akuratt kjøpt meg audi 100 2.8 Q (1994) men har merket når jeg drar på i første så er det akuratt som den rykker på ca 4000 rpm. akuratt som den mister motorkraften som om man begynner å spinne med en bil med antispinn. har merket det litt på andre gir å. Men det er ikke altid dette skjer på noen av girene. Testet den også på tredje eller fjerde gir å. Da dro jeg den til ca 6500 rpm men då er det vel turtallsperre som kobler inn. noen som vet ka dette kan være for noe?

Så e det en slags ulelyd når man kjører, noe som er normalt siden det er quattro?

hvor langt er bilen gatt? hadde problemer med bensin pumpen den leverte ikke nok! saa bilen kuttet til slutt stoppet den helt! slik eg har forstatt det pà audisenteret sa peier pumpene og ryke mellom 180 og 220 tusen km min tok kveld pà 196! ulyden du har kan jo vere et lager som er gâent!

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider