Gå til innhold

MIn Audi A4 2,6 V6 1996 Mod

Ranger emnet

AadneH

Anbefalte innlegg

Da har jeg hvert og kjøpt meg en Audi, og er veldig fornøyd. den ser direkte nydelig ut. :)

Har lyst å fikse den opp litt, så tenker at jeg skal få i nye høytalere og sub. Og helst noen små modifikasjoner for å få fram V6 lyden litt merr. Skulle gjerne opplastet bilder, men har ikke peiling på hvordan.

Den har nå gått 200050 km men kjøpte den 199500 så har fått kjørt den nok på 2 dager :) Kjører rundt i stavanger gatene, den er en drøm på veien....

Planer så langt

- Facelift lykter (må finne ut hvilkne

- Lakkere listene

- Montere Forsterker og sub

- må og bytte ut lyse i dashborde (der med speedometeret)

- små modifikasjoner i motoren.

Gjort

Bytta eksos anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten innføring i bildeupload..

(oppskrift stjålet fra al3x i en annen post :) )

1. Registrer deg på Photobucket.com

2. Logg inn

3. Velg "Bla gjennom.." og finn bildene lokalt på din maskin

4. Trykk OK

<Gjenta hvis flere bilder>

5. Trykk på Upload

6. Bildene lastes nå opp og vil dukke opp i galleriet like under på den siden.

7. Under hvert bilde er det 4 felt, venstreklikk i feltet IMG code. Det vil da stå "Copied" i et lite gult felt.

8. Lag et nytt innlegg hvor du limer inn det som ble kopiert (høyreklikk -> Lim inn, eller CTRL + V).

9. Legg inn innlegget og se bildene dukke opp

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har nok "bare" 150. Men den trekker som bare det :)

Jo sko gjerne ha bytt lykter, men de små listene helt nede der er ikke verd pris å omlakkere. Setter veldi pris på forslag til bilen, dette er drømmebilen for meg, så nå gjelder det bare å fin pusse den så er alt perfekt :)

Det med å bytte lykter sko jeg gjerne hatt noe hjelp med for har aldri gjort noe sånt, så greit å ha litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde funnet fram tannbørsten og skrubba motor rommet i første omgang, så har jeg skaffa meg vinge og bakrute senker. Det kombinert med takluke er sexy. Hvite sideblink, og tona baklyktene litt mørkere. Det hadde jeg gjort, dønn!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider