Gå til innhold

MIn Audi A4 2,6 V6 1996 Mod

Ranger emnet

AadneH

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel enig at det ikke akkurat er "hot" med det plast greiene, men plager meg ikke, å syns faktisk at det gir litt personlig preg :P

vel får kansje ta en liten reflektering angående plasttingene, å det dere ikke ser er at det står aerofit germany på dem, som jeg personlig syns virker helt lamt(kom ikke på noe bedre ord).

etter det flott paint jobben til tpower, så har jeg nok bestemt meg for at emblemene forsvinner iløpet av dagen :)

Får tusle ut til biltema fikse litt polish og label off ting. gjøres i dag, skal til og med fikse bilder av det til dere :)

Å bruker soltaket til frisk luft når jeg kjører, aldri vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Vindavvisere ligger egentlig i ordet, og var veldig populært på taxier på 90 tallet. De viser vekk vind når du har vinduet oppe. Noe som gjør at du kan sitte me røyken i kjeften uten at du får aska på hele taxi-skinnjakken\skinnvesten, fløyels skjorta og div. Om jeg skal sette det litt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok av a4 emblemet i går, fant ut at lakken ser anderledes ut under der. det er ingen lim igjen å alt gjekk veldi fint når jeg tok det av. varmet det først opp, så tok jeg fiskesnøre å dro det opp, veeeldi seint. så spraya eg label off som bare det. men lakken ser opp ripa ut fordi at lakken under er mørkere.. så tror nok jeg bare sett på ett nytt par med a4. synd at det ikke ble bra, men av og til er det vel bare slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok av a4 emblemet i går, fant ut at lakken ser anderledes ut under der. det er ingen lim igjen å alt gjekk veldi fint når jeg tok det av. varmet det først opp, så tok jeg fiskesnøre å dro det opp, veeeldi seint. så spraya eg label off som bare det. men lakken ser opp ripa ut fordi at lakken under er mørkere.. så tror nok jeg bare sett på ett nytt par med a4. synd at det ikke ble bra, men av og til er det vel bare slik.

burde vel prøve med noe ripefjerner ellerno og så prøve å polere skikkelig etterpå, kanskje noe lakkrens først også...

da burde det bli bedre, jeg synes paint bildet så bra ut så du burde ikke gi opp med en gang uten å behandle lakken først:yodude:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider