latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hei. jeg har lyst på en cab, noen spessielle ulemper og fordeler med disse? MVH Latsekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Ulemper: - Hvor mange soldager i året er det? - Taket kan være gammelt/fullt av sprekker og dermed lekke Fordeler: - Ta ned taket.. Har selv en cab og fordelene veier opp for ulempene! Sats på en Gli så får du godt med kjøreglede i tilleg til vind i håret! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ok ikke noen steder hvor det ruster spessielt mye osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Kjøp den jeg bygde opp. Fri for det meste av ulemper ;) http://www.bilforumet.no/golf-i/190430-har-dere-sett-dette-cab-f-r.html Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 tenkte å kjøpe en for å bygge opp jeg da, men vet ikke helt enda, er så dyre de bilene ama. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 bare ordet CAB er ulempen . :( med mindre du er en dame Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 bare ordet CAB er ulempen . :( med mindre du er en dame hva som er ulempe med det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 bare ordet CAB er ulempen . :( med mindre du er en dame Hvorfor sku det være en ulempe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 bare ordet CAB er ulempen . :( med mindre du er en dame Du er ulempe du! Ulempe med cab er vel at di lekker.. Men har du garasje tak å stå under så er det jo perfekt.. Og det er vel ikke kris med litt vann i bilen av og til? hehe.. Du kan kjøpe min:)? Justerbart senkesett (med tüv) 13x8"ats med 175.50 dekk.. Gti leppe/breddere osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latsekken Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Du er ulempe du! Ulempe med cab er vel at di lekker.. Men har du garasje tak å stå under så er det jo perfekt.. Og det er vel ikke kris med litt vann i bilen av og til? hehe.. Du kan kjøpe min:)? Justerbart senkesett (med tüv) 13x8"ats med 175.50 dekk.. Gti leppe/breddere osv.. pris på bilen din a? kontakt meg på pm helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 ombygd godkjent 16v http://www.bilforumet.no/kjopsalg/sh...t=4329&cat=726 orginal gli http://www.bilforumet.no/kjopsalg/sh...t=4671&cat=500 edit: litt rask i avtrekkern... så pm nå... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg