jbse67 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Bor i Trondheim, med mulighet for å betale daglig piggdekk gebyr via mobiltelefon. Parkerer på jobb med parkeringsoblat. Sett at jeg betaler piggdekk gebyr for en mandag, kan parkeringsetaten gi meg bot for manglende piggdekk gebyr på en tirsdag så lenge bilen står i ro når de kontrollerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nei, de må vell bevise at du har stått der i mindre enn 24 timer. Det blir jo vanskelig for de etter som du ikke har noen form for parkeringsgebyr. Men skal ikke si dette sikkert etter som dette er som dette sikkert er en offentlig parkeringsplass som ikke er eid av ditt firma(altså firmaet leier p-plassen) Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbse67 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Firmaet eier parkeringsplassene, men Trondheim parkering håndhever parkeringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbse67 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Fant vel svaret selv på Trondheim parkering sine sider: Kan jeg stå parkert i gata uten å betale døgnoblat for de dagene jeg står parkert? Jeg kjører bare enkelte dager, og da benytter jeg døgnoblater. Ja. Trondheim parkering fører lister over hvilke biler som står parkert i gata og om de har betalt oblat for den dagen de parkerte. ----- Men lister???? kan vel ikke stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Da må de være noen jævla trollmenn om de faktisk greier å få til det. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 må ha god hukommelse for å få jobb som vakt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ser ofte på parkeringsplasse utenfor butikker o.l men tidsbegrensining og ser da at det kommer parkeringsvakter i en bilen står der i noen minutter og notere hvilke biler som står der og kjører igjen og kommer tilbake noen timer senere. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Trondheim Parkering er kommunalt, og har ikke grunnlag for å ilegge tilleggsgebyr for bruk av piggdekk på privat område. Dersom Trondheim Parkering "går over" til å bli et AS så fort de kontrollerer de private plassene, må de utferdige kontrollavgifter, ikke gebyr. De kan altså IKKE skrive piggdekkgebyr på ditt firmas plasser. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg