golfen86 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hei har ein g60 som stempel og sylynder e gåen i så nå vurderer eg å borre opp til 1.9l og sette i smidde stemppel, men vet ikkje heilt hva eg trenger. så vil ha kontakt med nåken proffe so kunne hjelpt til litt:P men vis noen vett so hvor mye effekt kan eg få ut av ei g60 blokk medd portett 8v topp smidde stempel og rådde.:??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 volksport.no Ts-racing Norsk bildelesenter. p.s Det heiter VW ikkje WV Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ops! ein skrive leif:P hehe takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Velox Motor, profft, kompetent og garantert billigst! Dahlback, proffe folk, masse ekspertise og garantert dyrest ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hvis du skal ha komplett/ferdig pakke med alt arbeid inkludert tilpassing av sprutet er det vel egentlig bare SS Tuning her i landet som kan levere komplett pakke. Volksport har vel blitt lagt ned, TS-racing driver vel ikke med G60? Orginale råder og holder til mer effekt enn det du klarer med en g-lader, det gjør også stemplenen. Må du dog borre er det like greit å gå for noen med høyere komp med det samme. Du kan og vurdere lengere råder (144mm vs 136mm G60). De selges for 3000,- av Ole Opsahl på VACN forumet Skal du først porte toppen bør du gå for større eksosventil med en gang. G60 toppen har ikke allverdens flow. En 1,9L med høy komp (relativt), topp med store ventiler og feks Schrick sin 268/276 eller custom kam sammen med portet g-lader, grenerør, god 60-63,5mm eksos og 68mm ladehjul gi opp til 260-270 hk med et godt chip og passende dyser Koster ikke så mye mer å bygge en 16vT på 300 hk heller Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 hvor for bør eg få høyere komp? eg har tenkt å bygge om til turbo litt seinere når lommeboka blir litt tykkere igjen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 hvor for bør eg få høyere komp? eg har tenkt å bygge om til turbo litt seinere når lommeboka blir litt tykkere igjen:P Turbokit ca 15.000,- Porting 5.000,- til 6000,- (min) Stempler med høy komp 4.000,- til 6.000,- maskinering 2.500,- Kam 2.500,- til 3.500,- Mapping fra 2500,- Høyere komp gir høyere effekt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.