Gå til innhold

Noen som har erfaring med R-Sport International?

Ranger emnet

VolvoR-Sport

Anbefalte innlegg

Som topic sier, er det noen som har erfaring med R-Sport International?

R-Sport International

tenker på deler som:

Råder

Stempel

Grenrør

Toppakninga dems var vell MLS, som er kjent..

Polyurethane motorfester

vurderer og kjøp det som nevnt over via dem, hvis delene har bra kvalitet, det ser slik ut hvis man ser på rådene osv, samt toleransene på rådene!

Mvh.

-Volvo 245 16v Turbo Prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestillt veiv, stempel og råder derfra. Stempel er under produksjon, så det tar litt tid.

Har handla skrapelister derfra, billig og ypperlig kvalitet. Kjapp til å sende, bare treig til å svare på mail noen ganger.

Se på turbobricks.org forumet, mange folk som benytter seg av dem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestillt veiv, stempel og råder derfra. Stempel er under produksjon, så det tar litt tid.

Har handla skrapelister derfra, billig og ypperlig kvalitet. Kjapp til å sende, bare treig til å svare på mail noen ganger.

Se på turbobricks.org forumet, mange folk som benytter seg av dem der.

Okei, så det er skikkelig varer de selger? syns det virket litt billig når jeg så prisen, men det er ikke å forakte hvis det er kvalitet :D

-Volvo 245 16v Turbo Prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

er mange måneder siden jeg prata med han karen, sendte et par mailer frem og tilbake, så når jeg til slutt bestemte meg gikk jeg og en kompis sammen og skreiv ned en bestillingsliste, og ba om sånn "paypal-ordning" på betalinga(noe jeg hadde prata med han på forrhånd åssen jeg skulle gjøre) men etter det hørte jeg aldrei en sjit fra han.. sendt en "purring" og å spurt om en bekreftelse på bestillingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange måneder siden jeg prata med han karen, sendte et par mailer frem og tilbake, så når jeg til slutt bestemte meg gikk jeg og en kompis sammen og skreiv ned en bestillingsliste, og ba om sånn "paypal-ordning" på betalinga(noe jeg hadde prata med han på forrhånd åssen jeg skulle gjøre) men etter det hørte jeg aldrei en sjit fra han.. sendt en "purring" og å spurt om en bekreftelse på bestillingen

lag deg en konto på turobricks og lag en tråd der.. at du vil ha kontakt med han :P da får han vel fingen ut, lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider