Gå til innhold

GAS-anlegg i Ford XR2i

Ranger emnet

grufle

Anbefalte innlegg

Har en Ford XR2i. Det er en ganske liten bil, og vet ikke helt hva jeg skal putte inn i bilen min.

Jeg har hatt store planer om å putte et GAS - Great American Sound-anlegg i bilen, men spørsmålet er, er det et bra merke? Er det god lyd, mye bass osv.?

BRL Electronics, Bilstereo hemmabio navigation mobiltelfoner TV. När ljud och bild är viktigt | en liten link hvor dere kan se litt og lese om anlegget.

Jeg har mest lyst til å ha følgende liste:

1. CD-spiller fra Sony (Følger med i en høytaler-pakke.)

2. GAS-forsterker (Den som følger med i basspakka til 12"bassen)

3. GAS 2x12"-kasse

4. 6x9-høytalere fra GAS i hattehylla

5. 4"-høytalere i dørene i front fra GAS

Tror dere at dette kan bli litt mye i den lille bilen?

Finnes det noen andre bra, men billige merker?

Setter pris på alle svar.

Takk:)

Edit: Hører mye på techno, trance og dance så vil gjerne ha MASSE bass;)

http://www.drcracing.webs.com

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke kjøpt dette utstyret. Du kommer ikke til og bli fornøyd å mest sannsynlig kommer du til og sprenge alle elementene om du er glad i lyd. Kjøp heller litt mindre og dyrere. Bedre lyd av det. Min mening bare. Du får gjøre som du vil så klart :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett på et Pioneer-anlegg, men det er så fryktelig dyrt, men som dere sier. Det er kanskje bedre å betale litt mer og få bra lyd, enn å betale mindre å sprenge elementene med engang:P

Takk for hjelpen så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 grei sony spiller.

1 12"

1 grei forsterker.

1 sett foran. mellom tone diskant.

1 sett i hattehylle. mellomtone diskant

sett forran og i hattehylle kan du drive fett med en ny spiller m mosfet fors.

Det kan nok gjøre susen. :)

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eller pioneer spiller så klart. de har i alle prisklasser og varianter. :)

Jada, Pioneer har mye bra dem! Likte oppsettet ditt Matchbox, med én 12" i stedet for to. Jeg tror selv at to kanskje kan bli litt mye i lengden.

Dersom jeg kjøper meg Pioneer-anlegg holder jeg meg til én 12" eller to 10"'ere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thats the spirit :)

Jeg har denne ene 12" bak i Golfen nå. Og det spiller faktisk rimelig bra assa. Ikke kødd engang. Så det skal nok holde i bilen din også. Med riktig kasse osv. BLir nok bra. :) Lykke til.

DSC00404.JPG

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GAS 2*12 med den GAS forsterkeren som følger med. Spiller helt greit det. Blir mye trøkk, men skal innrømme at det blir ikke veldig pen og ren lyd, men trøkk får du. Har dette i en volvo 740 som er en ganske stor bil, men spiller bra for det.

Selvsagt finnes det mye bedre utstyr å få, men til den prisen er det ikke så mye å velge mellom..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GAS 2*12 med den GAS forsterkeren som følger med. Spiller helt greit det. Blir mye trøkk, men skal innrømme at det blir ikke veldig pen og ren lyd, men trøkk får du. Har dette i en volvo 740 som er en ganske stor bil, men spiller bra for det.

Selvsagt finnes det mye bedre utstyr å få, men til den prisen er det ikke så mye å velge mellom..

Hei!

Takk, det var egentlig det jeg trengte å høre. At det er bra trøkk i GAS-bassen.:) Jeg har ikke så veldig mye penger å rutte meg, så må tenke økonomisk når jeg kjøper det første anlegget.

Jeg spiller forsåvidt bare techno, trance og dance, så det er trøkk jeg vil ha. Den "pene" lyden er egentlig ikke så veldig viktig;)

Takk for svar så langt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening men hadde valgt:

Clarion,eller pioneer spiller

Phoenix Gold, forsterkere

Ma audio, forsterkere eller element

tjukke strømkabler og bra signalkabler osv osv..

mine fav merker og bra lyd:)

men dette koster da og penger da...:/

sånn som subben i den grønne golfen ser litt lite ut men selfølgeli kan det spille bra og greit nok fordiom:) enkelte ting er ofte bra det og liksom.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett so har dei mye billig knask på Ljudia PA utstyr DJ utstyr Lys utstyr Hjemmeelektronikk og er ikke alt som er dårli der heller liksom..har kjøpt subber av ultimate og zacry før og prøvd ut forsterkere av dem gamle så det funker greit nok vertfall..men dette er lengesiden da..men du kan jo gå inn der å kikke litt på bilanleggsia likosm.,

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk, det var egentlig det jeg trengte å høre. At det er bra trøkk i GAS-bassen.:) Jeg har ikke så veldig mye penger å rutte meg, så må tenke økonomisk når jeg kjøper det første anlegget.

Jeg spiller forsåvidt bare techno, trance og dance, så det er trøkk jeg vil ha. Den "pene" lyden er egentlig ikke så veldig viktig;)

Takk for svar så langt:D

Spiller egentlig all musikk jeg, men når jeg spiller techno,trance og lignende dunker GAS anlegget bra. Så kan absolutt anbefalle det til deg. Tror ikke du finner noe som spiller så mye bedre til den prisen.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider