Gå til innhold

GAS-anlegg i Ford XR2i

Ranger emnet

grufle

Anbefalte innlegg

Spiller egentlig all musikk jeg, men når jeg spiller techno,trance og lignende dunker GAS anlegget bra. Så kan absolutt anbefalle det til deg. Tror ikke du finner noe som spiller så mye bedre til den prisen.

Nei, men det høres bra ut! Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder av denne basskassen din?

http://www.drcracing.webs.com

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Suuuuuun. Hmm med tanke på att det er to stk gaz så tror jeg det ikke har så mye og si. Begrenset med trykk de skaper. det blir helt sikkert helt flott. Det blir hvertfall donk donk. Og det er jo det du var ute etter :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det er rimelig utett og fleksibelt..

Liker MDF bedre igrunn, selv om det veier endel mer!

Hvis du bygger 2 helt like kasser 1 med spon og en med MDF og bruker skikkelig med lim i skjøtene trur jeg ikke at du kan høre noe forskjell på disse :P

Jeg har bygget mye i MDF Funker bra det, men nå har jeg begynt å bygge i spon, og dette funker like bra:)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nå er ikke jeg den som sitter inne med mest kunnskap her, men personline ville jeg gått for:

1stk god cd-spiller (Pioneer/Clarion)

1stk god 3-4-kanals forsterker (Her har du mye å velge mellom, kanskje dynabel?)

1stk god 12" (samme som over, mye bra å velge mellom.) Bruker 2 av 4 kanaler, evt sub-kanalen om du går for 3-kanals.

1stk bra frontsett som bruker resterende 2 kanaler.

Så hadde jeg gitt eff i høytalere bak, evt brukt orginale på litt lavere volum enn de foran.

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider