Andersen_golf Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei jeg fikk høre det at hvis man legger en strøm kabel til feks forsterker igjenom ved forskjermen kan få bilen din avskiltet eller da mangel lapp.... er det sant? noen som har peiling inne det området??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei jeg fikk høre det at hvis man legger en strøm kabel til feks forsterker igjenom ved forskjermen kan få bilen din avskiltet eller da mangel lapp.... er det sant? noen som har peiling inne det området??? Bare tull.. Men du får feil på eu om du ikke har sikring på kabelen.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Kabelen skal ha sikring ved batteriet, være forsvarlig festet, og ha ekstra isolasjon ved gjennomføringer/skarpe kanter Men du blir ikke avskiltet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersen_golf Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 jaja seff, har sikring. men da veit jeg det! takk takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg