OleC Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Jeg kan bekrefte at RS2 rulla på våler i dag. var der sammen med han og noen andre kompiser+ resten av audi vw gjengen da..... Rs2 kjørte (golfen) på sliks, etter 2. runden kom rumpa, kontran tok tak og bilen rulla, litt for bra dekk. det er foreviget på film.... det gikk bra med både fører og pasasjer. Gutten er sprø... fortjener diplom Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 regner med at filmen blir lagt ut her :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Bra de ikke ble skadet! Gleder meg til å se filmen :D Åssen blir det med bilen og sånnt RS2 ? Hørt at nye felger ble ødelagt også... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Det er andre gang han har prøvd å ta livet av meg. he he. Første gangen var vi oppe på to hjul på iskjøring på sigdal. men rullet ikke da. Og det var felgene mine som ble "pusset" litt.. Noen som skal kjøpe pent brukte MOMO Gt2 Racing felger? 16" og pent brukte dekk. Litt småriper på tre av felgene? Røverpris!!! :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Originally posted by greenrallye Det er andre gang han har prøvd å ta livet av meg. he he. Første gangen var vi oppe på to hjul på iskjøring på sigdal. men rullet ikke da. Og det var felgene mine som ble "pusset" litt.. Noen som skal kjøpe pent brukte MOMO Gt2 Racing felger? 16" og pent brukte dekk. Litt småriper på tre av felgene? Røverpris!!! :) :roll: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by boXer Bra de ikke ble skadet! Gleder meg til å se filmen :D Åssen blir det med bilen og sånnt RS2 ? Hørt at nye felger ble ødelagt også... :( Har fått sett litt mer på bilen nå vi trodde kanskje at det gikk ann å rette den litt opp så bruke den på Sigdal men det går ikke. Bilen er skjæv ser litt ut som en banan. Felgene håper jeg er runde :) Bilen blir ikke prøvd retta en gang. Får prøve å få tak i en gamel til å flytte over alt Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by RS2 Har fått sett litt mer på bilen nå vi trodde kanskje at det gikk ann å rette den litt opp så bruke den på Sigdal men det går ikke. Bilen er skjæv ser litt ut som en banan. Felgene håper jeg er runde :) Bilen blir ikke prøvd retta en gang. Får prøve å få tak i en gamel til å flytte over alt Jaja godt det gikk bra med deg da. Men det var ikke bare du som bulka bil i helga jeg dro av ut av slakteren og baklengs ut i jord volden og bulka og ripa bilen men ikke ille. Mest irriterende egentlig men men pusher man grenser så pusher man de sån er det bare. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Era Jaja godt det gikk bra med deg da. Men det var ikke bare du som bulka bil i helga jeg dro av ut av slakteren og baklengs ut i jord volden og bulka og ripa bilen men ikke ille. Mest irriterende egentlig men men pusher man grenser så pusher man de sån er det bare. Era da hadde du god fart Godt at det gikk bra da. Det er jo litt stor pris forskjell på disse bilene oxo Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Era: Når er det du dro av da? Så ikke at du gjorde det på lørdagen, men derimot en feit Ferrari.. Oops. Selv holdt jeg meg på banen med et nødskrik, men det ble litt bredt noen ganger. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by eirikoo Era: Når er det du dro av da? Så ikke at du gjorde det på lørdagen, men derimot en feit Ferrari.. Oops. Selv holdt jeg meg på banen med et nødskrik, men det ble litt bredt noen ganger. :D Ferrari fortell a Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Det var en 360 (?) som snurret av rett ved depotsvingen på Rudskogen. Vrengte dekket av felgen og skrapet opp siden av bilen. Så ut som frontspoileren sprakk også.. :( Så dyrt ut. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Era Jaja godt det gikk bra med deg da. Men det var ikke bare du som bulka bil i helga jeg dro av ut av slakteren og baklengs ut i jord volden og bulka og ripa bilen men ikke ille. Mest irriterende egentlig men men pusher man grenser så pusher man de sån er det bare. Era Uff da. Bra det ikke ble så ille da, det er for lite sandfeller på den banen synes jeg. Finnes det film av dette ? Ta denne med et stort ;) : var det den "etterlengtede overstyringen" din som tok deg ? *bare måtte altså* :D ikke vondt ment. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Uff det der så ikke så bra ut allikevel jo. Drittbane - det skal være sandfeller som hindrer det der! Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by eirikoo Det var en 360 (?) som snurret av rett ved depotsvingen på Rudskogen. Vrengte dekket av felgen og skrapet opp siden av bilen. Så ut som frontspoileren sprakk også.. :( Så dyrt ut. Han kom fort opp slaktern og i den svake høyre snurra han rundt og ut til høyre og flaksa okk i dekk stabelen hele bilen lete så det ut som så ille ut. Men skadene var virkelig minimale bare riper såp det ut til på siden men fronten sprakk og lys et sprakk men eller kjørte de avgårde tror jeg. Ratata har film men ikke når det skjedde bare etterpå. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 3 bilder av golfen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg