Gå til innhold

RS2 rulla på Våler

Ranger emnet


OleC

Anbefalte innlegg

Jeg kan bekrefte at RS2 rulla på våler i dag. var der sammen med han og noen andre kompiser+ resten av audi vw gjengen da..... Rs2 kjørte (golfen) på sliks, etter 2. runden kom rumpa, kontran tok tak og bilen rulla, litt for bra dekk. det er foreviget på film.... det gikk bra med både fører og pasasjer.

Gutten er sprø... fortjener diplom

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er andre gang han har prøvd å ta livet av meg. he he. Første gangen var vi oppe på to hjul på iskjøring på sigdal. men rullet ikke da.

 

Og det var felgene mine som ble "pusset" litt..

 

Noen som skal kjøpe pent brukte MOMO Gt2 Racing felger? 16" og pent brukte dekk. Litt småriper på tre av felgene?

 

Røverpris!!! :)

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

Det er andre gang han har prøvd å ta livet av meg. he he. Første gangen var vi oppe på to hjul på iskjøring på sigdal. men rullet ikke da.

 

Og det var felgene mine som ble "pusset" litt..

 

Noen som skal kjøpe pent brukte MOMO Gt2 Racing felger? 16" og pent brukte dekk. Litt småriper på tre av felgene?

 

Røverpris!!! :)

 

:roll:

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Bra de ikke ble skadet!

 

Gleder meg til å se filmen :D

 

Åssen blir det med bilen og sånnt RS2 ? Hørt at nye felger ble ødelagt også... :(

Har fått sett litt mer på bilen nå vi trodde kanskje at det gikk ann å rette den litt opp så bruke den på Sigdal men det går ikke. Bilen er skjæv ser litt ut som en banan. Felgene håper jeg er runde :)

Bilen blir ikke prøvd retta en gang. Får prøve å få tak i en gamel til å flytte over alt

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Har fått sett litt mer på bilen nå vi trodde kanskje at det gikk ann å rette den litt opp så bruke den på Sigdal men det går ikke. Bilen er skjæv ser litt ut som en banan. Felgene håper jeg er runde :)

Bilen blir ikke prøvd retta en gang. Får prøve å få tak i en gamel til å flytte over alt

 

 

Jaja godt det gikk bra med deg da.

 

Men det var ikke bare du som bulka bil i helga jeg dro av ut av slakteren og baklengs ut i jord volden og bulka og ripa bilen men ikke ille.

 

Mest irriterende egentlig men men pusher man grenser så pusher man de sån er det bare.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

 

Jaja godt det gikk bra med deg da.

 

Men det var ikke bare du som bulka bil i helga jeg dro av ut av slakteren og baklengs ut i jord volden og bulka og ripa bilen men ikke ille.

 

Mest irriterende egentlig men men pusher man grenser så pusher man de sån er det bare.

 

Era

 

da hadde du god fart

Godt at det gikk bra da. Det er jo litt stor pris forskjell på disse bilene oxo

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

 

Jaja godt det gikk bra med deg da.

 

Men det var ikke bare du som bulka bil i helga jeg dro av ut av slakteren og baklengs ut i jord volden og bulka og ripa bilen men ikke ille.

 

Mest irriterende egentlig men men pusher man grenser så pusher man de sån er det bare.

 

Era

 

Uff da. Bra det ikke ble så ille da, det er for lite sandfeller på den banen synes jeg. Finnes det film av dette ?

 

Ta denne med et stort ;) : var det den "etterlengtede overstyringen" din som tok deg ?

 

*bare måtte altså* :D ikke vondt ment.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Det var en 360 (?) som snurret av rett ved depotsvingen på Rudskogen. Vrengte dekket av felgen og skrapet opp siden av bilen. Så ut som frontspoileren sprakk også.. :(

 

Så dyrt ut.

 

Han kom fort opp slaktern og i den svake høyre snurra han rundt og ut til høyre og flaksa okk i dekk stabelen hele bilen lete så det ut som så ille ut.

Men skadene var virkelig minimale bare riper såp det ut til på siden men fronten sprakk og lys et sprakk men eller kjørte de avgårde tror jeg.

 

Ratata har film men ikke når det skjedde bare etterpå.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår