RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 et til Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 siste Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 auuu ser ikke bra ut!!! hvor mye ga du for den? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Boxer kan jo "rette" den i photoshop :D Var bra det var plexiruter i dørene. I t-skjorte hadde ikke vært så hyggelig med så mye glass i armen tror jeg. Som vanlig max honnør for innsatsen. Du skulle sett avkjøringen til Vidar også... holdt på å kjøre ovcer både TS og Dahlback's RS4 på sin vei gjennom sandfellene.... heldigvis gikk det bra, mne så skummelt ut en stund. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Vidar sin utkjøring var spektakulær. Tror bartehans fikk litt sjokk. Det gikk heldighvis fint med alle bilene og førere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Loppa Boxer kan jo "rette" den i photoshop :D Var bra det var plexiruter i dørene. I t-skjorte hadde ikke vært så hyggelig med så mye glass i armen tror jeg. var veldig glad for dette ja fordi bilen sklei litt bakover meg meg hengende på ruta oxo. Frontruta skal ha applaus den gjorde jobben sin å slap veldig fint :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by antheus ...Tror bartehans fikk litt sjokk.... Bartehans! Muahhah! :roll: :roll: Beste navnet på lenge!!! :roll: Litt synd at RS2 vraka lille-gullet mitt, men det var jo hans bil. Litt utrolig at begge kom omtrent uskadd fra det! Litt skrubbsår på albuen var vel alt RS2? Ja, kjøp ny "rolf" og flytt motor og stæsj over! OZzzt zzzz som er fiende med bremsene sine Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Er bilen så skjeiv a? Stor slegge kan rette mye. he he. Er det ikke bare å feste ett solid tau i ett av gjørnene og i noe solid, også kjøre på, så rettes det fort. (Har tilgang til jigg jeg ståle) vi kunne jo prøvd, bare for morroskyld. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Greenrally: Kanskje vi skulle øve oss.. ! Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Era Synes detta høres skummelt ut jeg. Godt det gikk bra. Era HAHAHA, like før du får hjertestans nå Era ?? Hihi, sorry - kunne jo ikke dy meg å plukke litt på deg da heyyou RS2: sakta i bakkarna nu pojken - må ikke gi opp håpet enda. Du kan jo ta med kjerra til Dahlsmekk så kan han lage en 5000 HK/7000Nm Golf en av den med en tube tannpasta og litt sag flis :???: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Gringo HAHAHA, like før du får hjertestans nå Era ?? Hihi, sorry - kunne jo ikke dy meg å plukke litt på deg da heyyou RS2: sakta i bakkarna nu pojken - må ikke gi opp håpet enda. Du kan jo ta med kjerra til Dahlsmekk så kan han lage en 5000 HK/7000Nm Golf en av den med en tube tannpasta og litt sag flis :???: :D Ikke glem å ta med ett vogntog fullt av sedler da. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 rs2: hva hadde du gjort med bilen motormessig og understell/bremser? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 burde blitt asfalt i stede for sandfeller...det er mye tryggere egentlig... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 du burde vinne ''tøffeste styling'' med den banansplitt'n der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by Schlasken rs2: hva hadde du gjort med bilen motormessig og understell/bremser? Den er jo senka 60mm også! Allikevel kan det gå slik: OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg