Gå til innhold

RS2 rulla på Våler

Ranger emnet


OleC

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Boxer kan jo "rette" den i photoshop :D

 

Var bra det var plexiruter i dørene. I t-skjorte hadde ikke vært så hyggelig med så mye glass i armen tror jeg.

 

Som vanlig max honnør for innsatsen. Du skulle sett avkjøringen til Vidar også... holdt på å kjøre ovcer både TS og Dahlback's RS4 på sin vei gjennom sandfellene.... heldigvis gikk det bra, mne så skummelt ut en stund.

 

 

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Boxer kan jo "rette" den i photoshop :D

 

Var bra det var plexiruter i dørene. I t-skjorte hadde ikke vært så hyggelig med så mye glass i armen tror jeg.

 

 

var veldig glad for dette ja fordi bilen sklei litt bakover meg meg hengende på ruta oxo. Frontruta skal ha applaus den gjorde jobben sin å slap veldig fint :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

...Tror bartehans fikk litt sjokk....

 

Bartehans! Muahhah! :roll: :roll:

Beste navnet på lenge!!! :roll:

 

Litt synd at RS2 vraka lille-gullet mitt, men det var jo hans bil. Litt utrolig at begge kom omtrent uskadd fra det! Litt skrubbsår på albuen var vel alt RS2?

 

Ja, kjøp ny "rolf" og flytt motor og stæsj over!

 

 

OZzzt zzzz som er fiende med bremsene sine

post-33-13804850287929_thumb.jpg

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Synes detta høres skummelt ut jeg.

 

Godt det gikk bra.

 

Era

 

 

HAHAHA, like før du får hjertestans nå Era ?? Hihi, sorry - kunne jo ikke dy meg å plukke litt på deg da heyyou

 

RS2: sakta i bakkarna nu pojken - må ikke gi opp håpet enda. Du kan jo ta med kjerra til Dahlsmekk så kan han lage en 5000 HK/7000Nm Golf en av den med en tube tannpasta og litt sag flis :???:

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

 

 

HAHAHA, like før du får hjertestans nå Era ?? Hihi, sorry - kunne jo ikke dy meg å plukke litt på deg da heyyou

 

RS2: sakta i bakkarna nu pojken - må ikke gi opp håpet enda. Du kan jo ta med kjerra til Dahlsmekk så kan han lage en 5000 HK/7000Nm Golf en av den med en tube tannpasta og litt sag flis :???:

 

:D

Ikke glem å ta med ett vogntog fullt av sedler da.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår