erling Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Alle FWD-biler letter litt på ene bakhjul i sving ved kvass kjøring, med slicks oxo blir det kanskje litt skummelt? OBS-OBS!! :nono: Dette er ikke ment for å egge til en ny FWD vs RWD vs 4x4 vs 6x6 osv debatt. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 6, 2002 Rapporter Share Skrevet August 6, 2002 Originally posted by Schlasken rs2: hva hadde du gjort med bilen motormessig og understell/bremser? Det er er GTI 1600maskin i den med orginale nye bremser og jamex fjører 60mm. Dempere vet jeg ikke. Kjøpte bilen for 3 uker siden slengte bare på 16" og skifte oglje og bremseveske jeg :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl racing Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 hmmm... Har du Filmen du kan få lagt ut på nett av han kisen som gikk rundt?.. detta må jeg se ass!:.. Siter Alfasud 75mod. Rally Edition www.rdlx3m.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 8, 2002 Rapporter Share Skrevet August 8, 2002 Originally posted by rdl racing hmmm... Har du Filmen du kan få lagt ut på nett av han kisen som gikk rundt?.. detta må jeg se ass!:.. Har sett den jeg :D :D :D Kjøringa er helt knall bra den bare det at dekka fester litt for godt sammen med litt høyt bil så når kontraen kommer så suger dekka fast og vipper bilen opp og rundt. Er det jeg kaller pen rulling selv om all rulling er litt scary for de inni :D Stå på RS2 vi digger kjørestilen din :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg