dynaBel Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Havnet på rekkverket - lofotposten.no skjønner ikke hvordan han har klart det, rekkverket har ikke skrådd nedover i nærheten av der det skjedde Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 for det første heter det vel ikke rekkverk? rekkverk har man på trapper og terasser, AUTOVERN har man langs veien=) men godt gjort å parkere der.... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Tipper bilen har "aket" seg opp der, støter en kraft mot autovernet vil kraften leite etter alternative veier å gå, i dette tilfellet opp... Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hah.. utrolig at folk klarer slike ting som ellers ikke skulle gått an.. Hadde autovernet skrådd mot veikanten en plass, hadde jeg skjønt det, men det der skjønte jeg ikke hvordan han har fått til.. Sonax, hvis du kjører en bil rett mot en vinkelrett fjellvegg, vil bilen gå oppover da? Må jo isåfall ha truffet noe som fikk "løft" i bilen slik at den kom seg oppå der.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Haha! Rekkverkslol :D Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Med Skyline går alt an :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det der er jo en Primera da? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Grinding på autovernet bør forbeholdes for skatere... Auch! Så dyrt ut det der gitt. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Med Skyline går alt an :D Det er mye mulig, men hva har det med saken å gjøre? ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Skyline er no det samme som primera stort sett mener jeg da. Sett deg inn i en skyline, så ser det ut som.... ? :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 skjønner ikke hvordan han har klart det, rekkverket har ikke skrådd nedover i nærheten av der det skjedde Ikke spesielt lokalkjent i området skjønner jeg,Autovernet starter like nedenfor der bildet er tatt. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 skulle tro det var ganske åpenbart for de fleste :P lite sannsynelig at bilen kom fra grøfta på andre sida å klatra vinkelrett opp å autovernet. Det er jo ikke første gang en bil har truffet starten av autovernet, altså der den skrår opp, og "grinder" bortover autovernet :hellothere: Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ikke spesielt lokalkjent i området skjønner jeg,Autovernet starter like nedenfor der bildet er tatt. oya det gjør det, er lenge siden jeg har vært i stamsund at eg husker ikke, er blitt våganværing nå Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg