Siri81 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei, noen som kan gi meg korrekte mål på hvordan viper striper skal se ut? Hvor brede di skal være og hvor stort mellom rom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hva slags bil skal de stå på? Med mindre de skal på en Dodge Viper vil jeg anbefale deg å vurdere målene ut fra hva slags bil du har. Viper-stripene er tilpasset proposjonene på en Viper, og kan fort se feil ut på en bil som kanskje er både smalere og kortere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri81 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg er ute etter målene til en Dodge Viper. Saken er at jeg skal male viper striper på veggen på rommet til gutten min. Da har jeg lyst at de skal være "riktige" :) Takk for svar ePiFaNT ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Da er jeg helt enig i at de bør være riktige ja. Kan dessverre ikke hjelpe deg med målene på stripene, men du høres i hvert fall ut som en knall mamma! :) EDIT: noen på dodgeforum.com mente stripene kunne være 8" brede med 2" mellom. Omsatt til cm blir det vel 20 cm brede striper med 5 cm mellom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri81 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Supert :) Får satse på at han mener riktig da :) Takk igjen ePiFaNT ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg