ssagat Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Er det noen som vet om noen bra sider med tattoveringer ? Er spesielt på utkikk etter noe med viking tema. Tribal og lignende interesserer meg midt i det punktet der ryggen skifter navn til noe mindre sofistikert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 BME: Body Modification Ezine - The biggest and best online bod-mod site since 1994 BodyMod.org - The Official Body Modification Organization Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Welcome to Piercing and Tattoo .. my kult der, men my snodig =) tatt litt inspirasjon derfra jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Welcome to Piercing and Tattoo .. my kult der, men my snodig =) tatt litt inspirasjon derfra jeg :) Kommer inn på noe helt annet når jeg bruker den linken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Kommer inn på noe helt annet når jeg bruker den linken... sorrymac.. Tattoo Art Photo Gallery - Tattoo Artists.org .. der har du den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 sorrymac.. Tattoo Art Photo Gallery - Tattoo Artists.org .. der har du den :) Bra side!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg