White Flight Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei! Jeg er ny her på forumet som dere sikkert ser :) Skal nå kjøpe drømmebilen - En VW Corrado. Bilen har en original grill som jeg ønsker å skifte ut. Så lurte jeg på hvor det er best å kjøpe sånn emblemfri grill med list? Ser jo at det er mange av dere Corrado-eiere som har det :) Er den enkel å montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 jeg vil si at denne grillista er på ingen måte plug-and-play. Måtte lage egne braketter for å holde grillen i begge ytterkanter. Selv med kreativ montering så knakk grillen. Så vidt den henger sammen. Men denne grillen gikk for en veldig billig penge, kan godt hende det eksisterer en som er mye bedre. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg