Ole-mann Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Denne så ikke så dum ut nei, skulle ha likt og sett litt video av den også.. DinSide Motor - Banetest av japansk racer Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Finner en del filmer av denne på YouTube. YouTube - Broadcast Yourself. Lekker bil. En våt drøm! Vinner jeg i Lotto kommer jeg glatt til å kjøpe en slik :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Å takker, ja den er lekker..... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Kul bil da. Likte baken best. bra film Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Herlige biler å kjøre dette da, helt til du skal utenlands og må skifte navigasjons-dvd. Litt kjipt å måtte levere den inn på verksted for å demontere dashbordet, tåpelig! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hm ja det var jo litt snodig da, men må si jeg liker og se den ligge breit ja, eller "drifte" da... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg