Stølen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ....liten forsmak på hvordan bilen ser ut på sommerfelger..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 men det fantes en japansk Type R i 1998 med 182 hk (veit ikke om denne hadde B16 el B18). Men den er rimelig sjelden her i Europa. B16b 185hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 B16b 185hk. Riktig... Men da stemmer det at dette er den største motoren man kan få på en 1998-1999 Civic. Finnes sedan-utgave med B18-motor også, litt lettere (men ikke så pen i mine øyne)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jippi..!! Da har endelig grenrøra jeg bestilte kommet. Det er et Tri-Y 4-2-2-1 system som erstatter katalysator. Får muligens tid til å montere i mårra, får se an... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Sweet mother of god det der så lekkert ut! Var en tøff bil, tror aldri jeg har hørt om før engang faktisk=P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Neeei så kjipt ;-( Måtte avlive Flatcoat'n min for et halvt år siden selv, magetrøbbel... Har du forresten 4,2'en eller biturbo?? Hvis du har det siste så holder det at jeg hører Wastegaten hvis vi møtes på veien ;-) Er nok en 4,2 V8. Så hører ikke noe popp off der. Og biturbo kom vel ikke før i 99 på S4 med karoseriet som er 1 hakk nyere enn min hvis jeg husker rett. Anngående stab stag bak. Ser du skriver at det går på bekostning av lasteevne. Men på Audi får man ett man monterer under bilen. Får man ikke sånt til din a? Finnes det "bare" mellom tårn toppene på den? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvothomas Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 pene grenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Anngående stab stag bak. Ser du skriver at det går på bekostning av lasteevne. Men på Audi får man ett man monterer under bilen. Får man ikke sånt til din a? Finnes det "bare" mellom tårn toppene på den? Da tror jeg rett og slett man må lage selv..! Har leita opp det som er av deler til bilen, motormessig er det lett siden det er en Integra-motor. Men chassis er så sjeldent, finnes nesten ikke deler til det. Finnes kromma stag til motorrom, men ikke noe bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Sweet mother of god det der så lekkert ut!Var en tøff bil, tror aldri jeg har hørt om før engang faktisk=P Takk takk..! Det er jo litt av moroa det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Da var grenrøra på plass...!! Eller... i alle fall mesteparten av det. Mangla ca 30 cm mellom grenrør og bakre eksosanlegg, selv om jeg ble garantert "perfect fit". Så da blir det testpipe på resten..! Bestilt fra USA nå, kommer vel om en uke eller noe. Men dette ser i alle fall lovende ut..! Slik så motorrommet ut når jeg kjøpte bilen: ...og slik ser det ut nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ser ut som en helt annen bil det der etter litt vask og maling i motor rommet. Bra jobba. Ser ny ut. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ser ut som en helt annen bil det der etter litt vask og maling i motor rommet. Bra jobba. Ser ny ut. Takker :D ...men den blir nok stående en ukes tid mens jeg venter på en testpipe fra USA... mangler 30 cm rør mellom bakre eksos og grenrør, blir for dumt å kjøre rundt og låte som et helikopter :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Slenger ut noen bilder av stereo-opplegget... Now you see it... Now you don't! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Da var endelig hele eksosen skifta. Men har ikke fått skjøten mellom grenrør og testpipe helt tett, skal gå over igjen i mårra og evt. bytte pakninger i noe mindre morkent :D Klarte å knærte lambdasonda i farten, håper jeg får denne i orden igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Lambdasonden må du ta godt vare på. Vis du skulle uheldig å måtte ha ny kan du sjekke på biltema. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg