zidrov Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei alle sammen. Har akkurat mistet min gode gamle '98 mod. TDI til flammene, og vurderer en '99 mod. 1.8T. Er som dere skjønner blitt vant til et relativt lavt drivstofforbruk, og lurer på hva som er "normalt" forbruk på disse motorene i original stand? Ta gjerne med forbruk på by-, lang- og blandet kjøring om dere kan det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Blandet kjøring: 0,8-0,9 (min gikk opp til 0.9 når det ble kaldt) Lang kjøring: 0,7-0,8. Bilen min er en 1.8T 99modell sedan. Uten noe duppeditter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinaa Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Har en '99 1.8T Variant, og denne bruker godt og vel nærmere litern på mila. Den er temmelig drøy på drivstoffbruken, så hvis du er vant til et rimelig forbruk, så vær forberedt hvis du kjøper en 1.8T. Siter "Fylle femognitti på den? Næhæi.. Jeg vet at den ihvertfall er nyere enn '99.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Min passat sedan 99 model bruker veldig lite faktisk.. Bruker på lang kjøring ca 0.65-0.7 Men når jeg kjøre små tur ligger jeg vel på ca 0.8 ca. Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg