Juristen Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hepp Etter å ha spilt Call of duty 4 Modern Warfaren i litt for mange timer, har jeg egentlig gått lei. Noen som har noen andre bra krigs-/skytespill, bortsett fra Delta Force Advanced Warfigher I og II, å anbefale? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Gears of War synes jeg er et ypperlig 360 spill! Er ikke fan av skytespill på konsoll i det hele tatt, men GoW fungerer utrolig bra! Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har du prøvd spill i andre kategorier? Som feks, forza 2 ? Genialt bilspill. eller skate? assassin creed er et litt artig spill, ikke så mye skyting der. saints row. Et GTA lignendes spill. noen timer med underholdning der og Gudfaren er et genialt spill som har hold meg bak xboxen i litt for mange timer. også har du jo hitman et eller annet. spillet for deg vist du liker snikmording.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg har nettopp rundet Bioshock, det er å anbefale på det sterkeste.. ville nok gitt det en sterk 5er eller kanskje til og med en 6er på terningen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Halo3 er konge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 digger graw (Ghost Recon Advanced Warfighter)serien jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 farcry predator er jo litt kult da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Halo 3 og Bioshock er to spill man bare må eie. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Halo 3 og Bioshock er to spill man bare må eie. Hva slags scenario opererer man i i Bioshock da? Hva minner det mest om? Call of duty, Delta Force, Quake, Gears of war, Halo?? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Halo 3 og Bioshock er to spill man bare må eie. Hva slags scenario opererer man i i Bioshock da? Hva minner det mest om? Call of duty, Delta Force, Quake, Gears of war, Halo? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hva slags scenario opererer man i i Bioshock da? Hva minner det mest om? Call of duty, Delta Force, Quake, Gears of war, Halo? Godt spørsmål, Bioshock er noe helt unikt egentlig. Det har fått masse priser og får alltid 90 - 100% score og regnes som et av tidenes beste skytespill. Ta en titt på gametrailers.com review, så ser du jo hvordan det er å spille.. Link - Gametrailers.com - BioShock - Review HD Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 GoW, F.E.A.R, Half life (TheOrangeBox), Halo3 og Stranglehold er gode skytespill! Venter forøvrig i spenning på Army Of Two som kommer i mars, tror det blir bra!!! Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 GoW, F.E.A.R, Half life (TheOrangeBox), Halo3 og Stranglehold er gode skytespill! Venter forøvrig i spenning på Army Of Two som kommer i mars, tror det blir bra!!! The Orange Box ja! Hvordan kunne jeg glemme den! Portal spillet er jo rett og slett genialt! Veldig greit hvis du har lyst til å klø deg i hodet noen ganger :) Portal Trailer Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg