ePiFaNT Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Er det bare meg, eller har antallet på gjenopplivede tråder fra way back økt den i det siste? Mistenker at det kan ha noe å gjøre med funksjonen "Liknende tråder" nederst på siden, hvor jeg antar de fleste kun ser på trådens tittel og ikke når den sist var aktiv... Det er selvsagt ok å få opp andre relevante treff uten å nødvendigvis måtte søke, men det er samtidig litt kjedelig å tro at det har skjedd noe i en tråd, bare for å oppdage at det er én knott som har bumpet en fire år gammel tråd og femten andre som absolutt må påpeke det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hehe bra eksempel http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/104469-gjenoppliving-eldgamle-tr.html Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hehe... Ja, er kjempebra eksempel ;) Men tanken fra trådstarter var god. Det foregår jævlig mye dustete bumping/"gjenopplivning" for tiden, og det skulle vært interessant å vite hva som er grunnen. Det er absolutt ikke utenkelig at det skyldes den delvis fungerende "Lignende tråder"-funksjonen. Uansett er det veldig unødvendig å gjenopplive en eeeeeeldgammel tråd med en teit kommentar, så det får vi håpe at folk slutter med :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 VI kan vel ikke annet enn å oppfordre folk til å ikke bumpe tråder med mindre de har noe interessant eller nytt å komme med :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 VI kan vel ikke annet enn å oppfordre folk til å ikke bumpe tråder med mindre de har noe interessant eller nytt å komme med :) Det er vel nettopp det som er essensen her...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg