Gå til innhold

E240 2.4 avantgarde stv

mr2stord

Anbefalte innlegg

Da er vi 2.har en 2000 240 under nesen men er så usikker på bensin.har 170hk som 270 cdi.men har hørt den går ikke fult så bra.pappa har en 270 cdi å fy faen som den røsker egentlig.ble overrasket.så har jeg fått med meg at den bruker noe mer en 270 cdi.270 går på ca 05 mila mens 240en går på ca 1.0 mila.dette var under test gjennom enn nett side da.mer vet jeg ikke.noen med flere tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nokon lyn er dei nok ikkje, og bruker sikkert litt over literen ja. Men eg har meir lyst på ein bil som er god å kjøre, å ikkje stopper når da passer den. Bilen eg egentlig sku kjøpe (eller har på hand) er ein taxi kjørt vectra 05modell 150hk diesel. Men denne virker heilt utkjørt. Vectraen har kjørt 290000 og Mercen 152000. Da eg er redd for med E-klassen er jo rusten da. Men om ein ser godt over den og ikkje ser noko på den, kan jo ikkje komme heilt ut av da blå i løpet av kort tid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust kommer helt ann stell og vedlikehold.

Min er en 1997 modell og har gått 290.000 km, og den har ingen rust.

Hvis en vasker og steller den, så har en bilen veldig lenge.

Det blir sagt hele tiden at W210 ruster så veldig, men jeg har ALDRI sett en rustet W210 på parkeringsplasser, men har sett W124 som faller fra hverandre av rust.

Kan begynne å lure på hvorfor de som kjører W124 og som står så hardbarket at W210 er så dårlig (for det har ingenting med virkeligheter å gjøre).

Lurer på om det ikke er for at W210 er for avansert for de til å skru på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider