NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 hei e en gutt på 15år som drive å lære å fikse bil så no har e grunna bakluka og litt til på bilen og det er første gang jeg lakkerer med sprøyte og synst resultate ble bra, de rant ikkje en gang så jeg er fornøyd men hva dynst du??...biltema "proff" sprøyte (overliggende kopp) så måtte de jo komme litt vann i sprøyta så de blei nokken små boble Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ingen som he nokke innspill???? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ser jo digg ut:thumb Men siden du kun har grunnet kan du slipe forsiktig med et halvfint slipepair der hvor de "prikkene" kom, og deretter sprøyte et fint, tynt lag med grunning der hvor du har pusset? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Såg utrolig bra ut :) Bra du begynner tildlig og øver.. Er selv 15 og har øvd med sprøyte i vel et år, og kan ikke si det blir dårligere her heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 har faktisk tenkt å slipe og ha på nokke lakk så blir de sint å se på Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 har faktisk tenkt å slipe og ha på nokke lakk så blir de sint å se på Du får holde oss oppdatert da :) Hvilken bil er det foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 en 1987mod ford fiesta 1,1 mk2 som jeg fikk av tante for å øve på..heilt opprusta under å nokken påstår jeg ikke kan sveise de forde de e bærende konstruksjon men e de tillfelle?? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Så greit ut dette.. Bare å sveise ivei det! Bare pussn ned sveisen etter på å få det til å se ut som ingen ting er gjort:) Men hvilke deler er det snakk om da? bilde er fint om du legger ut:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Forresten,hvilken grunning brukte du,og hvor fikk du tak i den? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Forresten,hvilken grunning brukte du,og hvor fikk du tak i den? kan se om jeg får komt me under bilen å knipse litt en dag og grunninga er fra biltema.. Rustbeskyttelsesprimer Harpiksbasert rustbeskyttelsesprimer med sink for de fleste metaller. Tørker etter 8–12 h (avhengig av temperatur) og gir en grunnet overflate klar til overmaling. OBS! Må ikke overmales med maling som inneholder aceton, cellulose eller polyuretan. Rødbrun. de som sto på Biltema Norge om den Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 kan se om jeg får komt me under bilen å knipse litt en dag og grunninga er fra biltema.. Rustbeskyttelsesprimer Harpiksbasert rustbeskyttelsesprimer med sink for de fleste metaller. Tørker etter 8–12 h (avhengig av temperatur) og gir en grunnet overflate klar til overmaling. OBS! Må ikke overmales med maling som inneholder aceton, cellulose eller polyuretan. Rødbrun. de som sto på Biltema Norge om den Nei og nei!! :( Du kan bare glemme å kunne lakke over denne med skikkelig lakk igjen .. Men du gjorde fint arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 bilen kommer bare til å bli vraka uanz å gjør ikkje nokke..e skal bare ha treninga å se at e får de til Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 bengalakk eller ka de hete da?? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 bengalakk eller ka de hete da?? Det vil muligens virke ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 stikke til ei malingsshappe å skjekka på mandag:D går no ann å prøve me bengalakk Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg