Gå til innhold

'Bilsport Action Meet' på Mantorp i dag

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

Originally posted by CoZZi

Polly: 10.46 / 227.4 km/t med 20" gatehjul (201m 6.96 /180km/t)

10.17 m/gateslicks!!!

Mantorp 3.8-02

Lurer enda mer på hvor dere får dette med 20" gatedekk fra!?!

Her ser dere filmen av alle de run jeg så 'Pollien' kjøre, vis meg de 20" gatedekkene !

Sånn jeg fikk det med meg, kom han med bilen på henger med gateslicks/dragradialer og kjørte med dem hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Boxer, sjekk siste draget til polly på filmen, kjører med 20" hjula bak da.......

Jepp, gatehjulene er på der :D Ny kikkert snart boxer ? :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Jepp, gatehjulene er på der :D Ny kikkert snart boxer ? :D

Trur heller jeg skal satse på å konsentrere meg når jeg ser på film :)

Vi hadde drett hjemover før han smelte på de hjula.

vi gikk glipp av Supramannen's 10.48 og Pollien's 10.46(med 20") og 10.17 ! :(

Og jeg kan ikke huske å ha sett noe lystgass flaske i bilen hans(!!). Den bilen går styggfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Og jeg kan ikke huske å ha sett noe lystgass flaske i bilen hans(!!). Den bilen går styggfort.

Joda, han har lystgass. På Drag Challenge glemte han å skru på gassen og var opptatt med å skru opp krana når starten gikk, ble slått ut i 1. runde av ei folkevogn.

Han har nok vært ganske opptatt i helga, kvalet inn på Gardermoen på fredag, reiste til Sverige og kom tilbake for å kjøre eliminering på Gardermoen på søndag.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dele historien om da en Golf 4 EN.SEX møtte en EVO 6 Tommi Mäkinen Edition på vei til Mantorp :D

Vi lå å cruisa på de FANTASTSIK DEILIGE svenske veiene i en passende fart ;) , og plutselig fikk sjåføren øye på noe rødt i det fjærne som så ut som det hadde en stor vinge.

Så sa mennesket i passasjersetet "Ta han igjen" (ellerno)...

så da gjorde sjåføren(;) ) dette...

Og ja, det var en rød feit EVO6 TME. Vi sklei opp på innersiden av EVO'n...

attachment.php?s=&postid=17935

Og inni satt en eldre mann og kona hans i 50åra.

Så kjørte han forbi, og la seg i høyre fil, vi 'heiv' oss etter (man hiver seg ikke i en 1.6) og tok han igjen og lå bak for å ta litt bilder...

attachment.php?s=&postid=17937

Så ga sjåføren bånn gass og begynte å passere da gubben i EVO dro avgårde med fullt øs! Og 1.6 hadde jo ikke så mye å svare med, men gutta i 1.6 visste råd "Hvis vi kjører så her fort lenge nok må vi ta han igjen :D ".

Og dermed lå sjåføren å trykka på høyre pedal i sikkert 3kilometer før vi tok han igjen (3kilometer på toppspeed og bens-måler som tydelig beveget seg, på en 1.6l).

Vi tok han igjen og passerte og han smilte og lo like godt som vi gjorde og svarte med å gi full gass igjen og dro ifra.

Så plutselig bremset han ned og svingte av motorveien.

Det gjorde han klokt i.... For det var veien til Mantorp :D

'Ingen Golf 1.6 ble skadet i denne historiens utløp, og boXer har ikke ansvar for hva denne historien kan friste andre folk til å gjøre på veien'

Lenke til kommentar
Del på andre sider