lavamakt Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Etter at en drivaksel gikk til helvete har bilen stått en stund på et litt avsides sted, da skjer dette... Litt kjedelig.. Ifølge gjensidige skulle jeg få takst på tirsdag, så vi får vente å se... Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 dette er rett og slett til å grine av :( hadde denn vært min så hadde jeg sutte meg ned ved siden av bilen å grene som en UNGE! MEN hadde den også vært min så hadde jeg ALDRIG latt bilen min overnatte ute i nowhere uten meg, hadde enten fått den på henger , VIKING ,NAF , eller ringt noen så leid henger fra bensinstasjon Lykke til , Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det var jo også planen, men det gikk litt i glemmeboka da jeg fikk låne en annen bil. Angrer bittert nå ja.... Har hvertfall fått meg en lærepenge Lett åvære etterpåklok. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 helvetes folk som gjør sånt!!! var nok ett lite sjokk når du fant bilen sånn. Ser ut som dem har prøvd å starte den også? siden tenningslåsen er brutt opp. Har dem romstrert i motorrommet også? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det var jo også planen, men det gikk litt i glemmeboka da jeg fikk låne en annen bil. Angrer bittert nå ja.... Har hvertfall fått meg en lærepenge Lett åvære etterpåklok. Men å GLEMME bilen da gitt... På den annen side har du en gyllen anledning til å bygge deg en ribbet baneracer for f eks Gatebil Racing Serien :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg fikk beskjed av rommkammeraten min, som hadde kjørt forbi å sett att det var noe galt. Men jeg ble lang i maska da jeg kom fram etter jobb. De har nok prøvd å starte den ja, men om de har klart det er jeg ikke sikker på. Har ikke kikket under panseret enda, så jeg vet ikke.. Det er uansett Gjensidiges takstmann det står på. Får jeg nok penger til å sette den i stand er det selvfølgelig det som skjer. Men siden jeg er lite bemidlet om dagen , og blir student igjen til høsten så spørs det.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 uff..sånn går det. Kan ikke la bilen stå alene. Død og jævelskap over de som tror de kan gjøre slikt og komme unna med det. Noe de gjør da..... Du får den alltids sammen igjen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hvor lenge er "en stund"? Kjedelig syn ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 kjedelig...... hvor lenge stod den der? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Aj. Kjipe greier mann. Skulle nesten vært på leit etter drittungene som har gjort det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Tilogmed tatt med seg girkula! Er det mulig... Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Til dere som lurer på hvor lenge den sto der, kan jeg si at den sto i under 2 uker.. DEt er ca 2 uker for lenge når jeg tenker meg om.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 uff det er kjipt. La bilen stå i to uker på et øde sted er drøyt lenge, men det er lett å være etterpå klok. Jeg hadde tatt fram balltre og jernhanska og leita. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 For du er ikke medlem av NAF eller Viking? Tror ikke det koster _SÅ_ mye å få den tauet hjem uansett.. Men men, kjipt da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 naf tar 500 kr for vei hjelp. det er 500 vel brukte kr. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg