vpturbo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Glemt bilen i 2 uker? jaja:P Men trist at slikt skal skje uansett ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg så den bilen på vei hjem fra hebbes i sigdal nå på lørdag. Var ett trist syn ja, det skal vere sikkert og vist. Så jo ut som den hadde stått der i flere år stakkars Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Bandittene fant ut at de hadde lyst på resten, så natta etter har de dratt å henta resten av bilen damndamn Siden drivakselen var gåen og bilen sto uten hjul må de ha jobba litt for å få den med seg.. bilen skulle egentlig bli hentet av "autoassistance" fra gjensidige på lørdag, men de fikk ikke med seg bilen uten å ødelegge den fordi den sto på skivene, sener samme kvelden har altså bandittene vært der.. DA er det bare å vente til saken er henlagt hos politiet før det skjer noe fra gjensidige sin side tenker jeg. Siden jeg er nyinnflyttet her oppe har jeg heller ingen anelse om hvem som kan ha gjort det, ikke kjenner jeg noen som kan gi meg noen tips heller. Til alle dere som prater om naf og veihjelp så er jeg fullstendigklar over det. Jeg angrer som ei bikkje på at jeg ikke gjorde noe tidligere. :puke: Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Så nå er hele bilen borte..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 blir vel snart mye corradodeler til salgs da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Nei faen, de kan da ikek holde på sånn som det? Det må da være noen som har peiling på hvem som har tatt den.. jeg kan ikke forstå annet. På en annen side, så har jeg jo snart en corrado tilsalgs :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 LURING DU! Kanskje har du TO corradoer i framtia da. Too bad. De har jammen jobba for å få med seg bilen gitt. Kanskje de har satt på hjula for å kjøre med hele kjerra istedenfor Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 vel, det er jo en mulighet at noen har sett den stå der på skivene i 2 uker og har ringt snuten, og de har da tatt den som forlatt og fått den hentet og kjørt på tippen. selv om jeg vil tro at de hadde prøvd å finne ut hvem det var sin.. men om det så skulle være at den er blitt kjørt på tippen så kan det jo bli litt vanskelig å forklare sånn i forhold til å melde den stjålet. "jeg ble frastjålet en bil for 2 uker siden, men jeg tenkte ikke jeg skulle si ifra før nå..." Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmhaga Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Å sette igjen en bil som dette på et øde sted i 2 uker, ja det er vel det samme som å be om at noen stjeler den ;) Siter '06 Subaru Outback 3.0R '92 Suzuki Bandit GSF 400x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800 '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 kan være enig i at jeg mer eller mindre har bedt om det ja.. Når det gjelder at bilen kan være taua så har jeg prata med politiet, naf , viking, falken og alle de lokale huggerne.. ingen av de har den.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreMo Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 smart å la bilen stå så lenge langs riksvegen da. å den må ha stått der lenger enn 2 uker. nesten rart det ikke har skjedd noe med den før.. Bildumping ved Rv 35 - Drammens Tidende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 tør jeg spørre hvor i bygda den sto hen? synd sånt skjer her i vesle bygda vår da.. men har vært endel besøkende på kveldstid på verkstedet vårt også.. heldigvis ingenting skjedd enda.. men man vet aldri.. kan forhøre meg litt rundt da om noen har hørt noe.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 For å gjøre det klart. Bilen sto på samme sted ved kvivedalen langs Rv. 35 fra 08.02. kl:14:30 Natt til lørdag 16.02 ble bilen tømt for stereo og felgene ble tatt. Lørdag kveld skulle bilen hentes av autoassistace, men de fikk ikke med seg bilen uten Felger. Natt til søndag 17.02. kom bandittene tilbake og tok med seg hele bilen. Bilen sto altså i ca 10 dager.. Alle borttaungsselskaper er sjekket og ingen har bilen. Forholdet ble anmeldt og forsikringselskapet ble kontaktet ved innbruddet og tyveriet. Har fått tips av noen jeg har blitt kjent med å sjekke "ljugern", noen som vet hvem dette er? Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Dette blir spennende å føge med på! Håper du finner fatt i dem som har tatt bilen, og får den tilbake. MED inventar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 "Ljugern" er vel han derre bilopphøggern som var med i "Norges herligste" Merkelig fyr... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg