Tord Ivel Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hørt noe'a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hvordan gikk det her? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Dette har tatt tid ja.. Jeg fikk penger på konto torsdag 22/5 og bilen ble stjålet 17/2.. Uansett, jeg endte opp med og få 34000+ekstrautstyr/løsøre, da har jeg også blitt trekt for den ødelagte drivakselen. Alt i alt ganske fornøyd, ble jo vettskremt når jeg leste hvordan det hadde gått med andre. så jeg gikk beinhardt ut fra starten, leverte alt av kvitteringer + bilder av bilen. Jeg har hatt et par heftige diskusjoner med takstmannen også:P Mvh. lavamakt Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg