SupraJr Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg trenger noen bilder av Tevodekk-Supraen fra i fjor, svart med gullfarga felger. Noen som har? Trenger dem til bruk på et internettmagasin, jeg kommer ikke til å bruke noen bilder uten tillatelse fra fotograf. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Her er et bilde av bilen. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Eieren(e) av bilen er jo her inne, han har sikkert endel bilder. Ligger vel en tråd om den under Prosjektforumet også tror jeg. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Eieren(e) av bilen er jo her inne, han har sikkert endel bilder. Ligger vel en tråd om den under Prosjektforumet også tror jeg. Ja, har snakka med han.. Det er han jeg gjør dette for ;) Men han hadde ikke no mye bilder.. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg