Gå til innhold

Nissan 300ZX selges

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by CrZy_T

Jeg bare måtte kommentere av den enkle grunn at alle som følger med på forumet vet hvor mye bilen ble annonsert for da Rack kjøpte den++++. De fleste som er litt aktive på #bilforumet.net og leser forumet har vell fått med seg litt her og der.

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre?

Akkurat det samme fikk jeg høre når jeg prøvde å selge Galanten min. Jeg fikk den latterlig billig, men det tilsier ikke at den ikke var verdt mere. Hva er egentlig problemet med å selge noe for mere penger enn du betalte for det selv? Om jeg kjøpte en Ferrari Enzo for 10 kroner, blir den da automatisk dyr når jeg selger den for 20 kroner? :rolleyes:

Edit:

Jeg sjekket akkurat salgstråden på galanten , og det viste seg faktisk at det var du som skrev noe lignende der også. Hvis det er slik du tenker , så kan du jo ikke engang kjøpe melk på butikken lengre? Du betaler tross alt 10 kroner for en liter melk, men butikken du kjøpte den fra betalte kanskje 8 kroner. :eek: :eek: :eek:

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre?

Akkurat det samme fikk jeg høre når jeg prøvde å selge Galanten min. Jeg fikk den latterlig billig, men det tilsier ikke at den ikke var verdt mere. Hva er egentlig problemet med å selge noe for mere penger enn du betalte for det selv? Om jeg kjøpte en Ferrari Enzo for 10 kroner, blir den da automatisk dyr når jeg selger den for 20 kroner? :rolleyes:

Edit:

Jeg sjekket akkurat salgstråden på galanten , og det viste seg faktisk at det var du som skrev noe lignende der også. Hvis det er slik du tenker , så kan du jo ikke engang kjøpe melk på butikken lengre? Du betaler tross alt 10 kroner for en liter melk, men butikken du kjøpte den fra betalte kanskje 8 kroner. :eek: :eek: :eek:

Jau, that would be me. Bilen din er spesiell osv, så hvis du hadde funnet en som var veldig interesert kunne du omtrent fått hva du ville uansett hva jeg sa og mente. Ser man på andre 300ZX'er til salgs både i norge og i utlandet ligger denna skyhøyt over de andre i pris. Greit nok at den har noe ekstra utstyr, men det tilsier ikke at prisen vil øke like mye som ekstra utstyret har kosta.

Foresten kjøper jeg sjelden mjølk i butikken, må man ha så kjøper man rett fra b0nden :) 2,50,- for litern. Egg får man for 30øre stk :) Ikke at jeg kjøper så altfor mye av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 years later...
jeg fatter ikke hva som skjer.

men det florerer jo med tråder som er 3-4 år gamle på hele forumet her!!

fatter ikke hvor langt bak folk blar..

er jo bare å søke litt det da..sitter jo ikke å blar i 4 år gamle tråder..

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider