Frode R Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 vær herved advart for lureri utenfor Butikk A/S som har inntruffet flere ganger i det siste Dette hendte meg utenfor Butikk A/S, det kan hende deg også! slik fungerer trikset: To usedvanlig vakre jenter i 18års alderen kommer frem til deg mens du pakker sakene dine inn i bagasjen. de begynner å pusse frontruta di samtidig som de klemmer seg intil bilen din sånn at puppene deres holder på å sprette ut av de minimale t-skjortene de har på seg. når du byr dem en slant for bryderiet så takker de nei. istedet ber de om skyss til Moelv eller brumunddal. selvsagt sier du ja og de hopper inn. når du forlater parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre i baksete. deretter kryper den ene av dem over i passasjersetet og begynner å tilfredstille deg oralt, mens den andre stjeler lommeboka di. min lommebok ble på dette viset stålet forige mandag, samt tirsdag, torsdag og to ganger på fredag og idag var det på'n igjen , -SÅ VÆR OPPMERKSOM!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Hvis du klarer å få stjelt pengeboken din på mandag, tirsdag, torsdag, to ganger på fredag og på lørdag så er det vel best at du lar støttekontakten din ta seg av økonomien... Forøvrig kunne vel dette vært en festlig tabloidhistorie om den var sann. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 håper for guds skyld at dette skulle være en vits. for jeg knakk sammen i krampelatter her.. kan jo være kjekt å ta med en gammel, fillete og tom lommebok da :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Den historien kunne jo ha vært morsom hvis den hadde blitt fortalt av noen med evnen til å fortelle morsomme historier. Trådstarter mangler dessverre den evnen :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Gudamei, denne er gammel! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Kjenner jeg forumet rett blir det vel en kø av biler utenfor Butikk A/S på mandag i vill leting etter 18år gamle jenter i t-skjorte, selv om det er vinter... Lykke til! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ja, hva har dette med Butikk A/S å gjøre sånn egentlig? :P Men for all del, takk for tipset :) Kanskje jeg skal ta meg en tur en dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg kunne gjerne ha betalt noen slanter for det der ja! Hæhæhæhæhæhæhæhæhæhæ Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 tenk å fryse fast puppene til bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hehe den har vært her på forumet før :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 er det slik hos alle Butikk A/S forhandlere eller er det bare spesielle steder? var på Butikk A/S senest i går å det nærmeste jeg kom det der var ei gammel slugge som skviset seg mellom bilen min og en annen, kunne nesten se anntydning til et svett hengebryst på sideruta mi. å ruta ble jo litt renere da all skiten havnet på blusen hennes. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ikke på den fine mallorcablusen vel? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Tror mer på julenissen enn denne historien....Om man hadde vært så dum å blitt rundstjelt flere ganger i uka, så fortjener man ikke bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Men hva hvis det egentlig hadde skjedd? Hvordan hadde man reagert da? :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Sondre W: hadde nok tatt en tur til Butikk A/S men tom lommebok. :D Genial historie! Hehe. :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg