slitenvolvo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 oj oj oj! her kommer jo borgerskapets glatteste snurrebass. I bærum finns det bare slitne folk, like morro hver gang å høre dem si at andre er taperene.:hellothere: For det første er jeg ikke borgerskap, men inteligentsia. For det andre så er Bærum mer enn bare sossestrøk (var vel opprinnelig arbeiderstrøk en gang om jeg ikke tar feil). For det tredje så er jeg ikke fra Bærum, men from the hards streets of Tromsø, biatch. Og taper det er du, uavhengig av om du går på trygd eller tjener 4 millioner i året. Kan du ikke komme med noe bedre enn å bygge på den allerede tynnslitte vitsen, så kan du heller holde de meningene for deg selv. Og sist, men ikke minst, "snurrebassen" min er alt annet en glattbarbert. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 "vel, alle kan ta feil, sa den pedofile mannen å hjalp dvergen på beina igjen":) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 For det første er jeg ikke borgerskap, men inteligentsia. For det andre så er Bærum mer enn bare sossestrøk (var vel opprinnelig arbeiderstrøk en gang om jeg ikke tar feil). For det tredje så er jeg ikke fra Bærum, men from the hards streets of Tromsø, biatch. Og taper det er du, uavhengig av om du går på trygd eller tjener 4 millioner i året. Kan du ikke komme med noe bedre enn å bygge på den allerede tynnslitte vitsen, så kan du heller holde de meningene for deg selv. Og sist, men ikke minst, "snurrebassen" min er alt annet en glattbarbert. lær deg å skriv intelligentsia riktig først. Klarer faen ikke rettskrivning engang og kaller seg intelligent. ROFL. alle som har lyst/bor i bærum er jo folk som øver/trener for å bli de største taperne da. Og når i helvette kom penga inn i bilde? jeg blir så oppgitt at jeg blir sliten... jeg begriper ikke at du våger å kalle andre for tapere, er morro for min del at samfunnets største tapere sier at andre er det.damndamn Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 jaja, gnell gnell gnell og surk surk surk. Gå å pul en sau eller noe så dere får ut litt frustrasjon enn å sitte her å gnelle til den store gullmedaljen Hvor ble det av vitsene egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 biring er en bra vits:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Dagens:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 biring er en bra vits:) sa gutten som er skeiv... eller har skeiv bil.:coplight Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 men 50 neger på havets bunn ja? hva er det? jeg syns sånt er dritmorsomt!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Dagens:race er det rart jeg blir sliten over folk. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 uffuff... Mye Folk på bilforumet er ikke morsome! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 lær deg å skriv intelligentsia riktig først. Klarer faen ikke rettskrivning engang og kaller seg intelligent. ROFL. Du som er så smart, at du finner skrivefeilene mine helt uten stavekontroll, burde kanskje vite at intelligentsia ikke har noe som helst å gjøre med å være intelligent. Og hvis du ikke enda ikke har skjønt det, så kaller jeg deg for taper pga dine rasistiske holdninger. :ex_machin Vet ikke hvorfor du skal dra jobbstatus og boplass inn i det hele. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 håper du slitenvolvo ikke drar noen svenske og danske vitser heller da... jævla idiot... du er også en av de som eeeelsker å kalle folk rasister for slett og ingenting bare fordi dere trooor at andre ser positvt på dere da... jeg er ikke rasist men liker ikke så mange av norges innvandrere pga deres adferd.... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Du som er så smart, at du finner skrivefeilene mine helt uten stavekontroll, burde kanskje vite at intelligentsia ikke har noe som helst å gjøre med å være intelligent. Og hvis du ikke enda ikke har skjønt det, så kaller jeg deg for taper pga dine rasistiske holdninger. :ex_machin Vet ikke hvorfor du skal dra jobbstatus og boplass inn i det hele. faen for en tomlepung du er a?! du som begynte med om jeg var taper uansett om jeg tjente 4mill eller var trygda... du bruner på din egen legg;) intelligentsia=overklasse=( wannabe "intelligente" i et nøtteskal) bare det at du kaller deg det gjør at du driter deg ut.. konklusjon: jeg blir sliten:uhhmmwhat?: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 KONKLUSJON: JÅSSKUK!!! få tilbake dagens vits, ikke dette mølet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg