Gå til innhold

Dagens vits

Ranger emnet

Frode R

Anbefalte innlegg

oj oj oj! her kommer jo borgerskapets glatteste snurrebass.

I bærum finns det bare slitne folk, like morro hver gang å høre dem si at andre er taperene.:hellothere:

For det første er jeg ikke borgerskap, men inteligentsia. For det andre så er Bærum mer enn bare sossestrøk (var vel opprinnelig arbeiderstrøk en gang om jeg ikke tar feil). For det tredje så er jeg ikke fra Bærum, men from the hards streets of Tromsø, biatch.

Og taper det er du, uavhengig av om du går på trygd eller tjener 4 millioner i året. Kan du ikke komme med noe bedre enn å bygge på den allerede tynnslitte vitsen, så kan du heller holde de meningene for deg selv.

Og sist, men ikke minst, "snurrebassen" min er alt annet en glattbarbert.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første er jeg ikke borgerskap, men inteligentsia. For det andre så er Bærum mer enn bare sossestrøk (var vel opprinnelig arbeiderstrøk en gang om jeg ikke tar feil). For det tredje så er jeg ikke fra Bærum, men from the hards streets of Tromsø, biatch.

Og taper det er du, uavhengig av om du går på trygd eller tjener 4 millioner i året. Kan du ikke komme med noe bedre enn å bygge på den allerede tynnslitte vitsen, så kan du heller holde de meningene for deg selv.

Og sist, men ikke minst, "snurrebassen" min er alt annet en glattbarbert.

lær deg å skriv intelligentsia riktig først. Klarer faen ikke rettskrivning engang og kaller seg intelligent. ROFL.

alle som har lyst/bor i bærum er jo folk som øver/trener for å bli de største taperne da. Og når i helvette kom penga inn i bilde? jeg blir så oppgitt at jeg blir sliten...

jeg begriper ikke at du våger å kalle andre for tapere, er morro for min del at samfunnets største tapere sier at andre er det.damndamn

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lær deg å skriv intelligentsia riktig først. Klarer faen ikke rettskrivning engang og kaller seg intelligent. ROFL.

Du som er så smart, at du finner skrivefeilene mine helt uten stavekontroll, burde kanskje vite at intelligentsia ikke har noe som helst å gjøre med å være intelligent.

Og hvis du ikke enda ikke har skjønt det, så kaller jeg deg for taper pga dine rasistiske holdninger. :ex_machin Vet ikke hvorfor du skal dra jobbstatus og boplass inn i det hele.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du slitenvolvo ikke drar noen svenske og danske vitser heller da... jævla idiot... du er også en av de som eeeelsker å kalle folk rasister for slett og ingenting bare fordi dere trooor at andre ser positvt på dere da... jeg er ikke rasist men liker ikke så mange av norges innvandrere pga deres adferd....

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er så smart, at du finner skrivefeilene mine helt uten stavekontroll, burde kanskje vite at intelligentsia ikke har noe som helst å gjøre med å være intelligent.

Og hvis du ikke enda ikke har skjønt det, så kaller jeg deg for taper pga dine rasistiske holdninger. :ex_machin Vet ikke hvorfor du skal dra jobbstatus og boplass inn i det hele.

faen for en tomlepung du er a?! du som begynte med om jeg var taper uansett om jeg tjente 4mill eller var trygda... du bruner på din egen legg;)

intelligentsia=overklasse=( wannabe "intelligente" i et nøtteskal)

bare det at du kaller deg det gjør at du driter deg ut..

konklusjon: jeg blir sliten:uhhmmwhat?:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider