Gå til innhold

Et par bilder av min '02 A4 avant TDI quattro s-line

Ranger emnet

E30 Turbo

Anbefalte innlegg

:titties: Slenger et par bilder av A4'n min, chippet til 180hk/410nm av BB-racing. S-line understell, S-line interiør pakke m/ skinn/alcantara sportstoler, cruisecontr, kjørecomp, xenon i nær/fjernlys og sprederne, 18" A8 look m/ 225/40-18 piggfri vinter, 19" A8 look m/ 235/35-19 sommer. Blir mest sansynlig mer trimming av motoren i løpet av neste mnd. Mål: 250 dieselhk!!! :magic:

?size=medium&id=221692

?size=medium&id=221693

?size=medium&id=221695

?size=medium&id=221696

?size=medium&id=221697

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil må jeg si! Men savner en liten vinge på bakluken. De enderørene er vel ikke så lange orginalt? Har en kompis som har lik bil som deg og der er det satt på S-line bakfanger og fått ombygd eksos rett ut med litt andre endestusser. Kan ta bilde av det om du er interresert. Hvordan synes du det er å kjøre på 18" piggfrie dekk der oppe?

msandvold

Spiller vel ikke så stor rolle hvor han kjøpte xenon lysene. Xenon er xenon, og det får du kjøpt overalt nå. Ebay er billig på xenon, så er det noen i vwaudi-club som driver med gruppekjøp av xenonlys og der kan du hive deg med på å kjøpe billige xenon sett.

Hvis du skal ha likens xenon i fjernlys og sprederne som du har i nærlysne, må du nesten finne ut hva slags kelvin styrke du har i nærlysene dine. Hvis du har orginal xenon er det 4300K. Ser ut som "E30 Turbo" har 6000K, eller muligens 8000K i sprederne sine.

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil må jeg si! Men savner en liten vinge på bakluken. De enderørene er vel ikke så lange orginalt? Har en kompis som har lik bil som deg og der er det satt på S-line bakfanger og fått ombygd eksos rett ut med litt andre endestusser. Kan ta bilde av det om du er interresert. Hvordan synes du det er å kjøre på 18" piggfrie dekk der oppe?

msandvold

Om ikke han er intr. så er jeg keen på å se hvordan det ble. Har planer om det på bilen min.. Hvis det er greit for trådstarter ;) Btw, pen bil!

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 1.8TQ nedre del av bakfanger, med rørene rett ut! Dette jeg har nå satt jeg bare på for å se, men ble ikke fornøyd! Holder på og leter etter orginal s-line frontfanger og sidepaneler på dørene, så skal alt bli lakket helt ned! Vinge MÅ jeg ha ja, og øyelokk ligger i hylla. Så det kommer etterhvert! Eksosen blir jo bygget om uansett når jeg skal sette på trimkit'et, så da blir stussene rett ut! Men sleng opp et bilde så vi får se hvor bra det blir! :)

Ang. xenon, så kjøpte jeg av et firma her i byen, Northlights heter de! Er ikke sikker på om webshoppen deres er oppe å går enda, men de tok vel rundt 1000,- settet mener jeg, pluss frakt da! (det slapp jo jeg seff.. :P) Kan fixe til deg visst du vil ha? Oppgraderte til 6000kelvin i de orginale D2S pærene, så det skulle passe overens med de andre settene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du det er å kjøre på 18" piggfrie dekk der oppe?

Det funker faktisk overaskende bra!! Trodde det skulle by på problemer, men til og med dama syntes det funker!!:titties:

(sier vel sitt??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

God dagen Mr.Transportman! :)

La merke til at det var noe kjent med den bensinstasjonen der, så måtte lese nøyere gjennom innlegget ditt. Pen vogn du har hentet deg etter at du solgte Golfen.

Har selv hentet meg en Audi, igår faktisk. Blir vel noe utseende endringer etterhvert, først nye vinterfelger og senk. Så får man ta resten som det kommer. :)

Enjoy tilværelsen på Djæveløya. Mulig man kommer rullanes utover en tur om ikke så lenge.

Audi A4 1.9TDi

Mazda 323 GT-R - Solgt

Toyota CarinaE 2.0Gti - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen Mr.Transportman! :)

La merke til at det var noe kjent med den bensinstasjonen der, så måtte lese nøyere gjennom innlegget ditt. Pen vogn du har hentet deg etter at du solgte Golfen.

Har selv hentet meg en Audi, igår faktisk. Blir vel noe utseende endringer etterhvert, først nye vinterfelger og senk. Så får man ta resten som det kommer. :)

Enjoy tilværelsen på Djæveløya. Mulig man kommer rullanes utover en tur om ikke så lenge.

Så du kjente den stasjon som bestandig er tom for bensin? :P

Hvilken Audi har du henta da? Er meget fornøyd med min, og det er en liten klasseforskjell mellom VW og Audi tror jeg! Grattis med godt valg iallefall!! :D

DU må ta en tur utover ja, for det begynner å skje litt ting å tang i verkstedet etterhvert som delene tikker inn til BMW'en.. :morph:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, leste et innlegg i avisa for et par dager siden. Lo litt lett da ja. :)

Men ja, helt enig i at det er et klasseskille mellom VW og Audi. Var å prøvde en Golf fra V-auto for litt over en måned siden, likte alt med den. Så fikk dem inn den mauitsius blå A3'en, tok en prøvetur med den, så var jeg hekta. :)

Etter det sa jeg til dem, "fiks meg en A3 eller A4 turbo diesel og dere har salg!". 2 uker etter ringte dem meg når A4'a var til salgs, tok en halvtimes prøvetur og sa at jeg skulle ha den. Det var en fryd å kjøre den kontra noe annet jeg har kjørt. Selv Mercedes.

Ja, regner med BMW'en stadig blir modda der ute. Får ta en tur ut dit når Yuki'en nærmer seg. Sjekke livet og et par biler. Hehe.

Legger ut bilde av A4'a når jeg har fått vinterfelgene satt på. Venter enda på dekkan :)

Audi A4 1.9TDi

Mazda 323 GT-R - Solgt

Toyota CarinaE 2.0Gti - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 1.9 litern du har?

isåfal, hvilken chip har du?

Ca hvor mange gamp får man ut av en 130 hesters tdi?

Ja, det er 1.9TDI. Har chip fra TS-racing som skal gi 180hk ca. FIkk opp i VAG-COM at det var 410NM..:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider