Thunder Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Noen som vet org innpresset på Mini Cooper (S)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Vil tro at inpresset på Cooper S er 48, er på utkikk etter å kjøpe felger vurderer 18" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Det tror jeg også:) Det står i vognkortet hva det er :) 18" på mini blir bra synes jeg:) Det jeg har på sommerfelgene, sitter som limt på veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Noen som vet hva JCW felgene koster? Har skikkelig lyst på de. Noen som har tips til andre kule 18" felger? Noen som vet hvor jeg klarer å få solgt 4 stk strøkne 7-fin spoke R92 felger? 6,5J x 16 med RF dekk 195/55 R16 H. Nypris ca 7000 kr uten dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 The bolt pattern is 4x100mm. The centerbore is 56.1mm. The offset (ET) can range from 35mm to 52mm depending on the wheel size, as detailed in the FAQs on factory and aftermarket wheel availability. MINI2 - MINI Forum - FAQ & DIY: Wheels and Tyres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 JCW felgene er griiiiiiiiisedyre! Husker jeg sjekka pris på de en gang, var vel i nærheten av 30 000. OZ har noen fine felger som kler mini godt. Jeg har selv OZ superleggera, men OZ superturismo er også utrolig kule, de får man jo også i hvitt. Ellers tror jeg hvite compomotivfelger kan være veldig kult. Minifelgene dine kan du jo prøve å selge på finn.no? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Skal selge min 17" S-spoke Mini Cooper felger med dekk til 2500,-noen som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Har du bilde av disse felgene? Skal selge min 17" S-spoke Mini Cooper felger med dekk til 2500,-noen som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kan ta bilde til i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Har veldig lyst på 18" hamann anniversary felger, men det er jo ingen som selger dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Disse som koster 12k ? Jeg har lyst på AC Snitzer felgene jeg. Men de koster flesk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ja, de felgene i 18" med dekk ferdig montert. Tror jeg slår til, dersom jeg ikke finner noen kulere felger. Likte de AC Schnitzer felgene se bilde, er det riktig bilde? Hva er prisen og hvor kan jeg kjøpe dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Senshi sleng opp noen bilder av bilen din da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Ja, de felgene i 18" med dekk ferdig montert. Tror jeg slår til, dersom jeg ikke finner noen kulere felger. Likte de AC Schnitzer felgene se bilde, er det riktig bilde? Hva er prisen og hvor kan jeg kjøpe dem? power007: Det er riktig bilde ja. Jæger på Kokstad har denne bilen utstilt på bruktbil avdelingen. Der kan du se de på en bil.... Prisliten for AC Schnitzer finner du her. Hadde denne liggende fra da jeg var i kontakt med Bavaria i Stavanger vedr tuning. SYKE priser. Ser ut som disse felgene kommer på ca 16 000 kr inkl mva UTEN dekk (delenr:3611 50 400). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg