TiGrtuning Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 :hellothere: jeg har 2 JL W7 13,5"... er det noen som har noen mål på en kasse til dem 2? Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Var bare å å inn på produsentens hjemmeside det ;) JL Audio: Products Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Var bare å å inn på produsentens hjemmeside det ;)JL Audio: Products jeg har vært inne der og sett..men er bare mål til enkel kasse.. jeg skal ha mål til en dobbel kasse..jeg har 1 av JL i bilen nå i en kasse vi har bygd etter "owners manual" skal ringe til importøren av JL i morra og hlre med dem..:).. kanskje dem kan gi meg noen mål:) Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Da lager du berre ein dobbel så stor kasse!!! (og ein skillevegg imellom elementa er greit å ha) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 lol, ja da tar du bare å lager kassa dobbel, eler lagr en til, maken til den du har fra før.... sier seg jo selv det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 bygde portet kasse på ca. 75l til 1stk 12" W7. Tunet til ca. 45hz. Spilte pent og brutalt :D så hvis du går får portet ville jeg iallefall ha bygd 90l pr. element ved 13,5" Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 lol, ja da tar du bare å lager kassa dobbel, eler lagr en til, maken til den du har fra før.... sier seg jo selv det ;) ja har begynt og bygge kasse nå:)..den blir på ca 220 liter..:).. anbefalt av importøren av JL i norge:).. Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 bygde portet kasse på ca. 75l til 1stk 12" W7. Tunet til ca. 45hz. Spilte pent og brutalt :D så hvis du går får portet ville jeg iallefall ha bygd 90l pr. element ved 13,5" W7 13.5" trenger 97 liters kasse portet..og har begynt og bygge ny kasse nå på litt over 200 liter:).. Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg