stian90 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Som topic sier. Er det for å få en overflate jevn, dvs fylle små små "ujevnheter" og porer om jeg har forstått det riktig? Jeg har grunna noe metall før med en primer og filler i en, den virka litt mer tyktflytende enn farge. Skal lakke noe plast jeg har sparklet, og lurer på om jeg skal bruke filler før base for best resultat, hvis det er det det er for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Filler er for å jevne ut små porer, overflateriper ol ut før du lakkerer ja. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Fyller er en to komp. slipegrunning som legges over sparkel for å mette porene i sparkelet, rette ut små ujevnheter og fylle sliperiper i underlaget. Pusses med P400 korning eller finere og lakk kan legges rett oppå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg