Glenn_Gullikstad Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Heisann, jeg har tenkt å oljesprøyte min chevrolet caprice til våren, så har jeg et par spørsmål: sånn som på bakramma og andre bærebjelker under bilen er det brun overflaterust ikke noe farlig men det er der, burde denne slipes vekk med f.eks vinkelsliper? også er bilen tectyl behandlet en gang i tiden burde dette fjernes eller holder det med å fjerne løse deler og møkk? takk for alle svar:) Mvh GG:) Siter Chevrolet Caprice 5,7L V8 Beste bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Fjern løs tectyl og bruk en manuell stålbørste på overflaterusta. Har en barndomsvenn som har olja en -69 Toyota Corona Mark 1 og den er ennå like fin som da den forlot fabrikken den dag i dag. Dog ikke gått mye over 100k men har blitt brukt sommer som vinter. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Vil anbefale deg å bruke ny olje da, siden spillolje er forurenset av bensinrester, kondens og slikt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn_Gullikstad Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 takk for svar:) Siter Chevrolet Caprice 5,7L V8 Beste bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg